עלונים הם חלק בלתי נפרד מעולמו של בעל עסק. בייחוד אם מדובר בעסק בינוני או קטן. פרסום וישווק על ידי שימוש בעלונים היא פעולה שחוסכת בהוצאה כספית רבה, ורק יש לדעת איך בדיוק מבצעים את התהליך הזה של הדפסת וחלוקת העלונים, הקרואים גם פליירים בעגה העסקית של אנשים שמזמינים אותם.
איך מעצבים פלייר
פלייר הוא אומנם חתיכת דף שעליה יכולים לכתוב כל דבר, אבל זה חשוב לברור היטב את התוכן שיימצא על פני העלון הזהה, אם רוצים לקבל כמה שיותר תגובות ותנועה של מתקשרים ואנשים שמגיעים בעקבות זאת אל העסק שפורסם שם. הרבה מאוד סוגים של עסקים יכולים ליהנות מהפרסום שנעשה על ידי הפצת פליירים במסה גדולה, אבל רק יצירה של פלייר שמניע לפעולה, יביא אל התוצאה הכי מרשימה. מה כדאי ליישם ולשים אליו לב?
ראשית, אל התוכן שבוחרים לשים, החל מתמונות ועד למילים. הטקסט צריך להיות תמציתי ושיווקי.
שנית, חייבים להדפיס על נייר איכותי עם חדות צבעים טובה. דבר זה יוביל אל תשומת לב לאותו עלון, על פני זריקה.
שלישית, העלון חייב להיות עם פירוט דרכי התקשרות בצורה מגוונת ונוחה לקריאה. יש לבחור את גודל הפונט בצורה טובה.
איפה מחלקים פליירים
לאחר שכבר יש פלייר יפה ומעוצב שפונה אל קהל הלקוחות בצורה מעניינת ואף מפתה, הדבר הבא אותו יש לעשות הוא פעולה של הפצת פליירים אצל האנשים שעבורם המידע הזה יהיה חיוני ומבוקש למדי. את החלוקה עושים עם פעולה של פילוח ולא מחלקים ככה סתם, תוך בחירת האזורים שקרוב לוודאי יביאו בצורה הכי טובה לפעולה. לא מחלקים פליירים לחינם, ומקבלים את מלוא החזר ההשקעה עבור אותו תכנון וחשיבה מקדימה.