סרטי תדמית אנו פוגשים במסגרות כמו מערכות בחירות ובחירת ראשי איגודים ולשכות ציבוריות, אך בתחום המכירות יש לתחום הזה משמעות ענפה. כשאתם מחליטים לשכור קריין לסרט עסקי שאתם עושים הוא צריך לבטא את המסר של המיזם שלכם ולשדר תכנים לפיהם הציבור תלוי בכם ומומלץ לו לרכוש את המוצרים והשירותים שלכם. בחברה מקצועית יסייעו לכם לגבש קריינות לסרטי תדמית ולהוציא אותה אל הפועל על מנת לקיים עלייה במכירות שלכם בסבירות גבוהה.
מבנה הטקסט הקרייני
על מבנה הטקסט הקרייני להיות קצר, קולע ומשכנע כאחד. מצד אחד, טקסט קרייני קצר ישכנע את הצופה להישאר בסרט התדמית. מצד שני, עם תוכן משכנע זה גם ישכנע אותו להעמיק בדברים ולגרום לו לחשוב שהוא זקוק לאותו מוצר או לאותו שירות. על מבנה הטקסט הקרייני להיות קליט, 'לא חופר', וגם כזה שיספק ערך למאזין ולצופה. בחברת תקשורת מקצועית יוכלו לסייע לכם לגבש מבנה עבור טקסט שכזה ולספק לכם שירות קריינות תיאטרלי, כזה אשר ימשוך את אוזנו של הצופה וישכנע אותו לא רק בצדקת דרכו של המוצר או השירות שלכם אלא בעובדה שהוא תלוי בהם או צריך אותם בשביל המשך שגרת חייו.
גיבוש הטקסט הקרייני לקריינות בפועל
עובדי החברה יציגו לכם את סוג הקריינות שתינתן לטקסט שגובש עבורכם. כמובן שבחברת קריינות לסרטי תדמית התיאטרליות, האופן בו הדבירם נאמרים חשוב לא פחות ואולי אף יותר מהתוכן עצמו. כאשר סרט התדמית מדבר על שפע, הקריינות צריכה להישמע אחרת מאשר בסרטים המדברים על מחסור. כאשר התוכן מכוון לנושא אופטימי, הקריינות ישמע שונה מאשר בעת שידור נושא פסימי וקודר.
שילוב הקריינות בסרט התדמית
חברת התקשורת המקצועית תמליץ על נקודות בסרט התדמית בהן הכי מומלץ להטמיע משפטי קריינות. במידה וכבר גיבשתם בעצמכם מתווה זדה, יש לעדכן את נציגי החברה על מנת שהקריינים שהזמנתם יבצעו עבודה זו על פי בקשתכם. שילוב קריינות נכון בסרט תדמית מבטיח העלאה ברף המכירות וההתעניינות בבית העסק שלכם. בואו לעבוד עם נציגי חברה מקצועית על מנת להבטיח קריינות לסרטי תדמית ברמה שלא הכרתם!