כל עסק שמבקש להצליח הוא כזה אשר צריך לבצע את השקעה מבחינה של זמן וכסף כדי להביא את העסק אל הנקודה שבה הוא מקבל חשיפה גבוהה וכניסה הולכת וגדלה של לקוחות פוטנציאליים בצורה עקיפה או ישירה.
את הפעולה של השיווק של העסק כל אחד יכול לבחור לעצמו לפי ראות עיניו או לפי מה שיועץ עסקי ממליץ בתור מהלך שיווקי יעיל וחכם, כאשר אם מבקשים לבצע דיוור ישיר על פני שיווק בצורה עקיפה צריכים לדעת כי קיימות מספר של שיטות מוצלחות שאיתן מגיעים אל המטרה. חושבים כי דיוור ישיר הוא רק פליירים אשר מחכים בתא הדואר של הבית? כדאי שתרחיבו את האופקים ואת החשיבה.
כמה שיטות יעילות של פעולה
חלוקה לתיבות דואר - הפעולה של חלוק פליירים אל תיבות הדואר היא כזו אשר אינה חדשה בתחום של דיוור ישיר, וזה הרבה בזכות התוצאות שאליהן היא מביאה בכל פעם מחדש בו יוצרים פרויקט של הפצה לשם שיווק וחשיפה של עסק חדש או אפילו עסק וותיק שרוצה להרחיב את מעגל הלקוחות שמגיע אליו.
חלוקה ע"י דייל - כאן מדובר בחלוקה שבה למעשה ממקמים את הדייל שאמון על הפעולה של החלוקה של הפליירים בצורה אישית לכל העוברים והשבים, כאשר זה חשוב כי העסק שמפורסם שם הוא כזה אשר נמצא בקרבה רבה אל המקום בו ממוקם הדייל.
מידע על הדלת - אופציה מאוד חביבה שבה מבצעים בדרך כלל חברות של הסעדה שימוש הוא התלייה של תלי דלת אשר נמצאים על הידית של דלת הכניסה אל הדירה. באופן הזה מקבלים את מלוא תשומת הלב לעומת תא הדואר שבו יש לא מעט סוגים של מידע שיווקי אשר לרוב נזרק.