עסק הוא דבר שלם אשר מורכב מהמוני חתיכות קטנות, כאשר הרצוי הוא לעבור עם כמה שיותר חלקים בצורה נכונה על מנת להגיע אל שלם שהוא עד כמה שיותר מושלם הן מהבחינה של רווחיות העסק והן מבחינת השירות שניתן עבור הלקוחות שאיתם העסק מבצע את העסקים שלו.
אחד מן הדברים שצריכים להלום בצורה טובה את כל מה שרוצים להראות כלפי חוץ ולנהל בצורה טובה כלפי פנים הוא העיצוב של המקום, כאשר כל בית עסק יכול לבחור לעצמו את האווירה שהוא מעוניין לשדר החל מאווירה צעירה, אווירה יוקרתית ואפילו אווירה חמימה ופשוטה יכולה לעשות את העבודה בצורה נהדרת, אולם כאשר מדובר בתכנון של עיצוב משרדים יוקרתי צרכים בהחלט לדעת כיצד לערוך הלימה בין העיצוב לבין המותג.
האווירה שמשדר המקום
יוקרתי הוא דבר שאותו עורכים לפרטי פרטים. הרמה הגבוהה צריכה לבוא לידי ביטוי בשם שרשום על החדר של כל בעל תפקיד במקום ועד לנייר המכתבים שבהם המקום מבצע שימוש. למה? כי אווירה יוקרתית היא לא רק משרד שנמצא בקומה גבוהה בניין משרדים מודרני, וגם לא תג המחיר שאותו משלמים עבור מוצר יוקרתי, אלא מכלול של כל הדברים שבהם נפגש הלקוח כאשר הוא נכנס אל משרד יוקרתי.
לכן כל עיצוב משרדים יוקרתי צריך להיות כזה שבו בוחנים את כל המקום שקיים רשות המעצב, ויחד עם בעלי המקום עובדי על יצירה של תכנון שיכול לשדר את האווירה שאותה מבקשים ליצור מבלי לפספס אף נקודה עם גימורים שהם ברמה הכי גבוהה שיכולה להיות. ההתאמה בין מה שמצפים לקבל ממותג יוקרתי לבין כל מה שפוגשים בפועל במשרד ומנותני השירות היא כזו שעיצוב תורם רבות להעביר בכל פעם מחדש.