עבור אדם אשר נולד לנהל עסק עצמאי אין כמו ההליך הזה של הקמת העסק שלו שלב אחר שלב, אל עבר הגשמת החלום שתמיד בעבע מבפנים ואיתו הרצון הזה להצליח מעבר לתקרת הזכוכית הזו אשר נמצאת אחרי הכל, בכל סוג של עסק שבו הוא יהיה במסגרת של עובד שכיר.
כאשר מנהלים עסק בצורה עצמאית יש את כל האפשרויות לפרות קדימה ולקבל תלוש שכר של מנהל אשר יכול לגבור על כל תלוש שאותו העניק הבוס טרם לכן, אבל מה חשוב לזכור הוא כי על מנת להקטין את הסיכונים חייבים לדעת ולפעול בצורה שתסייע לעסק לגדול ולשגשג, ועבור כך צריכים לעשות פעולות של הפצה ושל פרסום העסק כדי שכולם ידעו שהוא פתוח לעסקים.
רגע אחרי פתיחת העסק
רכשתם את כל הציוד הנדרש עבור הפיצרייה שאותה חלמתם לפתוח? מצאתם את המיקום הכי אידיאלי בשכונה שבה אין בכלל מענה לאוכל מהיר עבור כל המשפחות שתמיד שמחות להעניק לילדים מעט דמי כיס על מנת שישבו עם חברים בפיצרייה שליד הבית? קרוב לוודאי שכל השכנים שכבר נמצאים בקרבת מקום ידעו כאשר העסק נפתח, אבל תמיד זה חשוב להציע את כל מלאי המאכלים שקיימים בפיצרייה על ידי יצירה של פלייר שבו כל המנות מצוינות, וכן המחיר המיוחד של פתיחת העסק לכל מביא העלון הזה.
יצירה של הפצה באזור שסובב את הפיצרייה היא אקט הכרחי על מנת להגדיל את החשיפה, ובמקום לחכות ולבזבז עוד יום של עסקים עד אשר מעגל הלקוחות יגדל, פועלים בצורה אקטיבית על מנת להביא אותם לשם. תמיד ישנה ההפתעה הזו של קבלת כמות גדולה יותר של לקוחות לעסק, ומי שרוצה הפתעה נהדרת שכזו צריך לדעת לנהל נכון.