כולם אוהבים לקבל מענה מנציג שהוא אנושי. זה יכול להיות על ידי נציג שמקליד תשובה למייל, כזה שעונה לשיחת טלפון או אפילו שירות אשר מועבר על ידי שיחה מהירה בצ'אט בעל זמינות נהדרת גם כן. העיקר הוא שישנו ערוץ פנוי של תקשורת שאליו הלקוחות של העסק תמיד יכולים להפנות את השאלות והבקשות שלהם, ועם הריבוי של הערוצים הללו להעביר כמה שיותר שביעות רצון מן השירות לסוגים השונים של הלקוחות באוכלוסייה הכללית.
עם כל הכבוד למענה שהוא ממוחשב, עדיין מדובר במשהו שבמקרים רבים לא מספק את השאלות היותר פרטניות אשר לשמם יוצרים הלקוחות קשר, אבל איך אפשר להעניק מענה אנושי כאשר אין את כוח האדם המתאים לעבודה או את המשרדים עם החדר הייעודי לשירות הלקוחות? אאוטסורסינג של שירות הלקוחות הוא דרך בה עסקים רבים בוחרים.
יתרונות השירות החיצוני
מענה שניתן על ידי נציג אנושי הוא דבר אשר מצריך היערכות רבה מצד בעל העסק החל מגיוס של האדם המתאים למשימות הללו של שירות הלקוחות ועד לתשלום כל התנאים הסוציאליים שיכולים לעלות לא מעט עבור כל נציג שכזה. מעבר לכך, לא כל בעל עסק הוא כזה אשר יש לו את המקום הנדרש עבור הצבה של נותני השירות למשרה שהיא אחרי הכל משרה מלאה, ואף כזו שצריכה להתבצע במשמרות במידה והשירות צריך להיות גם בשעות של הערב.
איך פותרים את העניין מבלי להעביר שיחות רבות אל עובדים שזה כלל לא תפקידם? מבצעים שירות של מענה אנושי אשר מותאם עבור כל בית עסק על ידי ספק חיצוני של השירותים הללו. הדבר שקוף מבחינת הלקוחות ומביא להם ולעסק את השירות האנושי שלקוחות תמיד מעדיפים לקבל כאשר הם פונים לעסק.