הגיע הזמן לעבור
לשדרג את מקום מגוריך או מקום עבודתך יכול להיות שינוי מרענן אך תקופת המעבר היא תמיד לא נעימה. יש צורך לקפל הכול ולהיפרד מהמקום הישן וכל המקום רובץ בבלגן. במצבים כאלו יש צורך לארוז הכול בסדר מסוים ואז לסדר אותו במקום החדש ורק הקיפול והאריזה של כל החפצים יכולה להיות מסורבלת כך שכבר תתחרטו על המהלך. מעבר משרד הוא תהליך מוכר בארץ כיוון שיש משרדים שגדלים והם חייבים להתמקם מחדש אך יש מספיק פתרונות אריזה מעולים כדי להנעים את המעבר ולהפוך אותו למסודר הרבה יותר.
אלו פתרונות אריזה קיימים למעבר משרד?
· ראשית, יש צורך לחלק את החפצים במשרד לפי סוג. בכל מה שקשור למוצרים משרדיים שהם אינם רגישים ואינם שבירים ניתן להשתמש בקרטונים רגילים, קשיחים או דו גליים חזקים במיוחד, לסדר אותם בצורה היעילה והמסודרת ביותר כך שלא יהיה בהם אוויר מיותר וכמובן לסגור בנייר דבק חזק כך שהאריזה תהיה הרמטית ככל שניתן. ניתן ואף מומלץ להשתמש בנייר בועות אוויר כדי למזער פגיעות ולהעביר אותו גם בין החפצים עצמם ולא רק לעטוף את דפנות האריזה.
· אם יש דפים, נירות וקלסרים שקופים אפשר להניח אותם גם קרטונים דקים יותר שיהיו יותר נוחים להעברה. הכול תלוי בכמות שיש להעביר, לכמויות גדולות שאין צורך לשמור על הסידור שלהם בנפרד גם קרטונים קשיחים וגדולים יתאימו. הסדר במעבר משרד חשוב מאוד כדי שלא יהיה בלגן במקום החדש לכן נסו לשמור על האריזות בהתאם ותפרידו כשצריך.
· אם אתם מעבירים ציוד אלקטרוני כמו צגים של מחשבים, מחשבים ניידים, מקלדות או מדפסות וסורקים ניתן לארוז בצורה מיוחדת על ידי קלקר יחד עם בועות אוויר. גם הקלקר יספוג את מרבית הפגיעות החיצוניות ויוסיף לגמישות האריזה ותקבלו פתרונות אריזה גם לכלים רגישים ושבירים.
אריזה מהירה ומקצועית מתחילה במארזים מתאימים
אם אתם רוצים לחסוך זמן ולקבל פתרונות אריזה לכל סוגי החפצים מומלץ להיעזר בשירותיה של חברה מתאימה שתעמוד לצדכם וגם תבצע את המשימה במהירות וביעילות כך שתחסכו זמן רב במעבר עצמו. לחברה יש פתרונות אריזה לכל בעיה שתיתקלו בה ואת כל הקרטונים המתאימים למשימה, בכל הגדלים ומכול הסוגים.