חפש מאמרים:
שלום אורח
22.11.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

האינטרקטיב ככלי עבור המפרסם

מאת: EtgarInTheNet3פרסום20/02/20091003 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מסמך זה מתייחס לפרסום במנועי חיפוש ולאל לקידום אתרים באינטרנט.בזמנים של מיתון, כאשר כל שקל שמושקע בפרסום הופך להיות קריטי, על המפרסמים למצוא דרכים להקטין את הסיכונים לטעויות בקמפיין. קחו לדוגמה קמפיין טלוויזיה בינוני, שעדיין מושקעים בו מעל למיליון ש"ח. בהנחה - שלמפרסמים רבים אין את תקציב השיווק של קוקה קולה, והם לא יכולים לקחת מסר אחד ולרוץ איתו לאורך זמן, צריך למצוא את המסר שידבר לקהל היעד ויגרום להם לתגובה הרגשית הרצויה (קניה, אהדה של מותג וכו'). התהליך שקורה בדרך כלל הוא שמשרד הפרסום מייצר בריף, הוא מגיע למחלקת הקריאייטיב שמייצרת מספר פתרונות קריאייטיבים והלקוח בוחר אחד מהם. איך הלקוח יודע שהוא לא טעה בבחירה? למה החלטה של מנהלי המותג והשיווק בחברה טובה יותר מ"הצבעה" של אלפי אנשים? אני מציע דבר פשוט: לפני כל קמפיין גדול (ומתוכנן) להשקיע 20%-15% מן התקציב הכולל של הפעילות בשלושה קמפיינים שונים אשר ירוצו באותה המדיה, בבאנרים/מודעות טקסט זהות ככל האפשר אך עם מסר שיווקי שונה. למה באינטרנט ולא במדיות אחרות? • כי לא צריך מאות אלפי דולרים בשביל לקבל נוכחות במיקומים טובים (אני לא סופר כאן מוצרי פרמיום). • כי משך ההפקה הוא יחסית קצר מאוד. • כי התוצאות מיידיות. • כי זה מדיד. • כי הבדלים של עשרות אחוזים בתוצאות הקמפיין עם קריאייטיב X לעומת קריאייטיב Y יכולים להיות אינדיקציה טובה יותר מאשר קבוצת מחקר שאומרת מה שהיא חושבת שצריך להגיד. למה זה טוב? • אנחנו יכולים להיות בטוחים יותר שקיבלנו את ההחלטה על המסר המרכזי בצורה אופטימאלית מבין החלופות שהיו לנו. • הסיכון לעומת התועלת: o סיכון – המפרסם מבזבז 10% ויותר מן התקציב שלו על קריאייטיבים שאני לא חושב שהם טובים. o תועלת – מה אם הקריאייטיב שבחרת הוא לא הכי טוב? אז המפרסם מבזבז 90%. • הקטנת החששות שלנו כמפרסמים לבזבז תקציב שגם ככה "נלחמנו" עליו מול ההנהלה. • אנחנו עדיין מעבירים מסרים שיווקים לקהל היעד שלנו ובכל מקרה אנחנו "מרחיבים" את הקמפיין שלנו.הערה - יש להבין כי אנחנו לא מדברים על לקידום אתרים באינטרנט אלא על פרסום במנועי חיפוש

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת EtgarInTheNet3

מאת: EtgarInTheNet3פרסום באינטרנט28/02/091144 צפיות
קידום אתרים בגוגל וקידום אתרים באינטרנט. מה באמת צריך לעשות?

מאת: EtgarInTheNet3קידום אתרים22/02/091077 צפיות
קידום אתרים באינטרנט ודחיסות המילים בטקטס. מה הקשר?

מאמרים נוספים בנושא פרסום

מאת: ישראל רף פרסום06/02/223247 צפיות
כל בעל עסק מכיר את החשיבות של תהליך ה"מיתוג" בקרב קהל הלקוחות הקיים, הלקוחות הפוטנציאליים והקולגות העסקיים השונים. יש שנותנים עטים, מחברות ויש שמעניקים מתנות מוצרי פרסום שאנשים באמת שומרים כמזכרת עציצים ממותגים נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף פרסום18/06/214033 צפיות
עציצים ממותגים מסר של פריחה אישית ועסקית מתנות לראש השנה, לשמח את העובדים והלקוחות לקדם את העסק לתוצאות מעולות לטווח קצר וארוך בהשקעה כספית קטנה יחסית. המסר שלכם לוגו העסק ואולי גם משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק. עציצים ממותגים עם מסר של פריחה יבטיחו הצלחה מתנות שכף לקבל וקל לטפל ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף פרסום20/12/192537 צפיות
העובדים הם ללא ספק המנוע של העסק ולקראת החגים השונים מומלץ להעניק להם מתנות לטו בשבט בכדי להוקיר להם תודה ולהעניק להם מוטיבציה ושייכות למקום העבודה. המתנה הרלוונטית והמיוחדת ביותר שניתן להעניק מתנות לטו בשבט לעובדים היא עציצים ממותגים עם מסר אישי שלכם ממותג בעציץ למשרד או לביתם

מאת: אמורפרסום28/06/175952 צפיות
עולם הפרסום מתפתח ומתרחב, ערוצי פרסום חדשים מתווספים לארגז הכלים של חברות הקידום והשיווק, ופרסום דרך רשתות חברתיות הוא אחת האפשרויות האפקטיביות בסל השירותים שמספקות חברות מקצועיות בתחום. כל אחד יכול לפתוח דף עסקי בפייסבוק, אולם אין די בפתיחת דף בלבד, ועל מנת שתיהנה מיתרונות השיווק של פייסבוק, עליך לוודא שהדף העסקי שלך מנוהל כיאות.

מאת: רפי רזניקפרסום21/02/175424 צפיות
הדפסה על שלט שמשונית הוא מוצר שכיח מאוד. כיום ניתן להדפיס דיגיטלית על שמשונית בגדלים שונים וצבעים וכמובן באיכות מצויינת.

מאת: ישראל רף פרסום28/11/162499 צפיות
ממש עוד מעט יחול חג האילנות ובעלי עסקים שמעוניינים תמיד להיות במרכז העניינים של הלקוחות, העובדים והקולגות העסקיים מחפשים דרכים יצירתיות למתג את השירותים והמוצרים שלהם בחגי ומועדי ישראל. בכתבה הבאה נציג בפניכם את המתנה הפופולרית ביותר שניתן להעניק בחג ט"ו בשבט.

מאת: שלום כהןפרסום28/02/162051 צפיות
אחד המרכיבים הקבועים בשגרה של כל עובד, לא משנה באיזה תחום הוא עובד, הוא ארוחת הצהריים- להגעה לחדר האוכל ולאכילת ארוחת הצהריים, ישנה משמעות תזונתית גדולה, אך גם השפעה על חיי החברה של העובדים ואף על רווחתם הנפשית ושביעות רצונם ממקום העבודה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica