מהו צילום מוצרים לאתרי אינטרנט?
צילום מוצרים לאתרי אינטרנט בדרך כלל הוא צילום טהור לבן, הרקע במידה ואינו לבן טהור המוצר יוצג בצורה לא ראויה, כמובן שיש תמונות אווירה למוצרים אבל זה כבר נושא אחר כדי להמחיש את המוצר חייב המוצר להיות מצולם על ידי צלם מוצרים מקצועי שלאחר הצילום יבצע גם ריטוש לצילום מוצר מכל סוג שיהיה, התמונה חייבת לעבור ריטוש (עיבוד מקצועי)
מהו ריטוש תמונת מוצר?
ריטוש מתמקד בחשיפה של האור יחד עם GAMMA, הצילום ככל שיהיה איכותי חייב לעבור ריטוש להדגשת הגוון יחד עם תיקון הרקע לטהור לבן, למה צירך לבן טהור? מקרה של רשתות כמו אייבי או אמזון אתם חייבים לספק תמונות מוצרים עם רקע לבן מוחלט לא אפור לבן בלבד! במקרה של אתר שבבעלותכם הינכם חייבים לספק תמונות שיהיה אפשר למעצבי אתרים ליישם באתר הבית שלכם.
האם משתלם לצלם מוצרים לבד?
לא ממש לא, עלויות נעות החל מ6000 ש"ח ועד 15,000 ש"ח לציוד צילום מקצועי. אז תעשו חשבון האם זה משתלם כשיש לכם 50 מוצרים בטח לא תשקיעו זמן למידה יחד עם ציוד לצילום מוצרים. במידה האתם מצלמים לבד תקחו בחשבון שצילום ללא ריטוש מקצועי יהיה מאוד חובבני, במידה ורכשתם אוהל לצילום מוצרים רצוי שתשתדלו להאיר כמה שאפשר את האזור שהמוצר ממוקם בו ככל שניתן, חשיפה גבוהה לאור תעניק לכם צילום מוצרים קרוב למקצועי. שימוש בפוטושופ לעריכה דיגיטלית תניב לכם צילום מושלם.
בהצלחה!