חפש מאמרים:
שלום אורח
17.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שמלות בת מצווה קונים ביחד

מאת: מגניב עיצוב אופנה 31/07/20162045 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 

אירוע כמו בת מצווה, מהווה עבור בנות אשר חוגגות אותו כמין אירוע מעבר, מהיותן ילדות לנערות. עבורן זה אירוע שמסמל את העובדה שצריך להתחשב בהן, צריך להתחשב בעמדתן, בדעותיהן, בקול שלהן, במילים אחרות, צריך להקשיב להן.

לכן הן גם רוצות להיות מעורבות בכל הקשור לתכנון האירוע, אומנם ההורים הם אלה שמשלמים על האירוע ולכן המילה האחרונה, בהרבה מובנים, היא שלהם, אך עדיין בשביל שהאירוע יהיה לשביעות רצונה של הילדה אשר חוגגת אותו, הם צריכים לשאול אותה לדעתה, לקבל את הסכמתה ובאופן כללי להחליט ביחד כיצד האירוע ייראה.

דוגמא טובה לכך, קשורה לכל הנושא של בחירת שמלת בת מצווה, מדוע זו דוגמא טובה? כי לא פעם האימא מבקשת לקבוע בעצמה איזו שמלה הילדה שלה תלבש, בכל זאת, אירוע גדול ראשון של הילדה, ומה עוד שמאחר והילדה בת 12 וברור לה שהיא רוצה להתלבש כמו "מבוגרת" אז היא מבקשת להגן עליה. לכן אימהות רבות מעדיפות שלא לתת לילדות שלהן להחליט אלא הן קובעות בעצמן ואף עושות יותר מזה, קונות להן שמלת בת מצווה מבלי שיש להן אפשרות להתנגד.

מדוע נכון לשתף את הילדה בתהליך הקנייה

אך הדבר הנכון לעשות הוא לשתף את הילדה בתהליך הקנייה. קיים היצע רב של שמלות בת מצווה, היצע אותו אפשר למצוא בחנויות מותגים, חנויות שמלות וכן באתרי אינטרנט. אפשר להתלבט ביחד עם הילדה, ולהסכים שמחליטים ביחד על שמלה שגם עומדת בתקציב, גם מתאימה לסוג האירוע ובוודאי לגיל שלה.

האמת שזה נכון להתייעץ איתה עוד הרבה לפני שמגיעים לשלב של רכישת שמלות בת מצווה, עוד בשלב בו קונים שמלות לילדות בגילאים צעירים יותר. כך הילדה לומדת לגבש דעה בעצמה, לומדת לדעת מה טוב ומה לא טוב עבורה וכן לומדת לקבל שלפעמים דעתה לא תתקבל כי ההורים לא מסכימים.

במקרה של קניית שמלות לבת מצווה, מאחר ומדובר באירוע גדול עם החברים לכיתה ובני המשפחה וכן מדובר באירוע בעל משמעות יותר מאשר כל אירוע אחר עד אז, אז אפשר לתת לילדה יותר חופש בבחירת השמלה. זה לא אומר שהיא יכולה לבחור כל שמלה שהיא רואה, אך בהחלט אפשר שלמילה שלה תהיה יותר משמעות. כך היא גם היא תהנה מהשמלה שהיא בחרה לעצמה, גם תהנה יותר מהאירוע וכן מחוויית הקנייה עם אימא.


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מגניב

מאת: מגניב יופי וטיפוח - כללי04/01/173596 צפיות
בניגוד ליישור שיניים בקרב ילדים, יישור שיניים למבוגרים הוא תהליך הדורש מאמץ רב יותר של מנגנוני היישור, וכנראה גם פרק זמן ארוך יותר, וזאת מהסיבה הפשוטה שמדובר בשיניים גדולות בעלות שורשים עמוקים מאוד שהתקבעו בצורה מסויימת לאורך עשרות שנים. שינוי כל כך עמוק דורש מאמץ רב יותר, וזמן רב יותר, ואלו הם אכן שני מאפיינים המבדילים טיפול כזה בין ילדים ומבוגרים.

מאת: מגניב תחבורה ורכב - כללי01/01/171628 צפיות
מה הדרך הטובה ביותר להגיע אל שדה התעופה, עדיף לנו לקחת מונית לנתב"ג, תחבורה ציבורית אחרת או להגיע ברכב? אנחנו נציג בפניכם כאן את כל התשובות האפשריות במטרה שתוכלו לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורכם.

מאת: מגניב קייטרינג13/12/161674 צפיות
בזמן שיותר ויותר אנשים הופכים להיות צמחוניים או טבעונים, אין זה מפתיע מדוע אנחנו יכולים לראות הרבה יותר שירותי קייטרינג חלבי באירועים שונים.

מאת: מגניב תחבורה ורכב - כללי08/12/161989 צפיות
רוצים להגיע לשדה התעופה בצורה נוחה ומהירה? הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות שירות מוניות לנתב"ג, כל מה שאתם צריכים לעשות זה להזמין מונית ואתם בשדה.

מאת: מגניב קורסים וסדנאות29/09/161870 צפיות
העולם שבו אנו חיים כיום הוא ללא ספק עולם צרכני. הלקוח שלכם חשוף בכל רגע נתון למגוון מוצרים המוצעים למכירה על ידי אנשי מכירות מטעמה של החברה המתחרה. חשוב לזכור כי כישורי מכירה גבוהים הם אינם בהכרח משהו שנולדים איתו, אולם נכון שגישה שאפתנית וכריזמטית בהחלט תוכל לסייע לכם, יחד עם זאת ובסופו של יום מדובר בטכניקה מאד ברורה. השקעה גדולה יותר בשיפור יכולות המכירה על ידי קורס מכירות איכותי למשל, תאפשר לכם להצליח במשימה של הגדלת מכירות

מאת: מגניב שיער19/09/161899 צפיות
התקרחות גברית היא בעיה שכיחה ונפוצה מאוד בארצנו, אך בעוד שישנם גברים רבים אשר משלימים עם התופעה, אחרים רואים בה כבעיה. אם אתם נמנים על אותם הגברים אשר מתקשים לקבל את תופעת ההתקרחות, חשוב שתהיו מודעים לעובדה כי ישנם צעדים בהם תוכלו לנקוט על מנת לטפל בנושא ההתקרחות. בין הפתרונות אותם כל גבר אשר מתקרח צריך להכיר, ניתן לציין את התכשירים המיועדים לריסוס או מריחה מקומית, כדורים, תרופות סבתא למיניהן וטיפולי השתלות השיער.

מאת: מגניב אימון עסקי10/08/163066 צפיות
אם אתם מאלו שמחפשים ללמוד משהו בשביל להפוך אותו למקצוע יש לכם לא מעט אופציות. אתם יכולים ללמוד לתואר ראשון ויכולים לעשות קורס קצר, ומגוון הקורסים הינו עצום. קורס מכירות הוא אחד מאותם קורסים, קורס שבסופו יש מקצוע ביד ובעיקר לא מעט עבודה. קורס מכירות הוא קורס המשלב המון יידע ושיטות עבודה וגם לא מעט פסיכולוגיה של הלקוח. יש לא מעט מכללות שמאפשרות ללמוד קורס כזה ואתם צריכים בסופו של דבר ללכת אל זו שהבוגרים שלה הצליחו למצוא עבודה טובה ובעיקר מרוויחים טוב מהתחום.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב אופנה

מאת: נטלי לויאהעיצוב אופנה 24/04/146598 צפיות
השנה, חוזרים בגדי הים השלמים לככב בחופי הים ובריכות השחייה. בגדי הים השלמים אשר במשך השנים נחשבו מיושנים או חסרי כל חן וסגנון, מפתיעים מחדש. נשים צעירות ומבוגרות מגלות כי בגד ים שלם הוא בגד ים שלא רק נוח, אלא מביא איתו רעננות סקסית ועוד המון יתרונות. ורבות מהן אפילו רוכשות לעצמן בגד ים שלם ונהנות מדגמים מיוחדים, גזרות מחמיאות, הדפסים, צבעים וסגנונות שונים. מיטב המעצבים משלבים השנה בקולקציית בגדי הים שלהם גם את בגד הים השלם.

מאת: אליאב יעקבעיצוב אופנה 09/03/148182 צפיות
בגדי תינוקות הפכו בשנים האחרונות למוצר מוכר ופופולרי, הן ברשתות השיווק המובילות אשר הוסיפו אל מגוון פרטי הלבוש שהן מייצרות ומשווקות גם את בגדי התינוקות, והן בחנויות מעצבים יוקרתיות ונחשבות

מאת: בני דואניעיצוב אופנה 10/06/133050 צפיות
בישראל יש כמה בתי ספר פרטיים ומכללות שבהם מתקיימים קורסים למעצבי אופנה אבל ברובן הבוגר/ת אינם מקבלים תואר באופנה אלא תעודת סיום הקורס.

מאת: רחל רחמיםעיצוב אופנה 14/02/131963 צפיות
כל שמלה שנבחרת עוברת תהליך של פגישות אישיות עם הכלה בהתאם לאופייה ובהתאמה אישית, לצורך מדידות, בחירת הבדים באיכות הטובה ביותר, שזירת אבני חן של סברובסקי בעבודת יד, עיצוב תכשיטים המותאמים לכלה ולבגד.

מאת: שירה דרוריעיצוב אופנה 25/12/128608 צפיות
כיצד לפתוח את שנת 2013? מה ללבוש לליל הסילבסטר וכיצד ליצור הופעה אופנתית מרשימה?

מאת: daronetעיצוב אופנה 16/08/128699 צפיות
בעולם הפרסום מקובל למדוד הצלחה של מותג על פי בחינת זיהוי הלוגו שלו על ידי צרכנים. אם לשפוט לפי המדד הזה, נדמה כי חברת LACOSTE, שאת התנין הירוק שלה מזהים אנשים ללא קושי בכל קצוות תבל, היא אחת ההצלחות הגדולות ביותר בהיסטוריה של האופנה בפרט, ושל מוצרי הצריכה בכלל.

מאת: רונן צורעיצוב אופנה 10/01/128921 צפיות
מאז תצוגת האופנה הראשונה שלו ב-1947 התחיל כריסטיאן דיור להרהיב את העולם בבגדים יוקרתיים מלאי שיק ויופי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica