אסטרטגיה שיווקית למטרת הגדלת מכירות
העולם שבו אנו חיים כיום הוא ללא ספק עולם צרכני. הלקוח שלכם חשוף בכל רגע נתון למגוון מוצרים המוצעים למכירה על ידי אנשי מכירות מטעמה של החברה המתחרה. חשוב לזכור כי כישורי מכירה גבוהים הם אינם בהכרח משהו שנולדים איתו, אולם נכון שגישה שאפתנית וכריזמטית בהחלט תוכל לסייע לכם, יחד עם זאת ובסופו של יום מדובר בטכניקה מאד ברורה. השקעה גדולה יותר בשיפור יכולות המכירה על ידי קורס מכירות איכותי למשל, תאפשר לכם להצליח במשימה של הגדלת מכירות
שלבים מרכזיים בהליך הגדלת מכירות
נקודת ההתחלה של כל מכירה מוצלחת נעשית על ידי אימון מכירות יעיל, לאחר מכן עוברים לשלב ניהול המשא ומתן על מנת לברר מהם צרכי הלקוח ביחס ליכולות שלכם ולבסוף בוחרים אץ שיטת המכירה האופטימאלית.( ניתן ללמוד ולתרגל את כל האמור כאן בסדנת מכירות ) חשוב לציין כי עסקת מכירה איננה תמה עם קבלת הכסף מהלקוחות. סוד ההצלחה טמון דווקא ביכולת שלכם להפוך את הלקוח לנאמן ולגרום לו להעדיף את השירות או המוצר שאתם מספקים על פני מוצרים מתחרים דומים ואחרים בתחום.
קידום מכירות יעיל
מטרתו של שלב קידום המכירות הוא לייצר כמה שיותר מכירות מיידיות. ישנן לא מעט שיטות באמצעותן ניתן להשיג הגדלת מכירות במסגרת הארגון על ידי קידום. אחת מהשיטות לקדם מכירות נעשית על ידי דיוור ישיר או פנייה ישירה אל הלקוח המהווה כלי מאד נוח ופשוט לצורכי הקידום. דיוור ישיר יכול להיעשות על ידי אי מייל, מכתב או פרוספקט הנשלח אל הלקוח. חלק מהחברות יעדיפו לחלק עלונים בתיבות הדואר או לפנות טלפונית אל הלקוח עם הצעה שיווקית כלשהי.
דיוור ישיר לצורכי הגדלת מכירות
היתרון המרכזי של הדיוור הישיר נובע מהיעילות המיידית שלה, וחסרונה נובע מכך שעם תום הדיוור הישיר יצנחו שוב המכירות. דיוור ישיר הוא למעשה מקדם מכירות זמני בלבד. לא זו בלבד, ישנם חוקים שונים כיום העוסקים בהיתרי השימוש ברשימות התפוצה מבלי לקבל את הסכמתו של הלקוח. טרם התחלת הדיוור הישיר אל הלקוחות שנמצאים במאגר שלכם, יש לבקש תחילה את הסכמתם ולנהוג לפי החוק.