עסק שרוצה להצליח ולגדול חייב להישאר בתודעה כול הזמן ומוצרי הפרסום הם אלה שגורמים לו להישאר בתודעה של הצרכנים כול הזמן. כאשר מדובר בחברות ענק, שהתקציב שלהם גדול מאוד, אז יהיה להם שילוט מסיבי וגדול, שימוש בטלוויזיה ובאינטרנט כפלטפורמה להגיע לכמה שיותר אנשים וכמובן מוצרים שונים ואחרים. אך מה קורה לעסק לא גדול מבלי הרבה תקציב?
מוצרי פרסום לעסקים קטנים ובינוניים:
מוצרי פרסום הם חלק משיווק של המותג, אי אפשר להצליח בגדול בלעדיהם. לכן יש לשבת ולחשוב על התדמית של העסק, האופי שלו, התפוצה שלו, הצרכים וכמובן התקציב שלו. יש לשבת עם משרד פרסום או לחשוב בצורה יצירתית איך ואיזה מוצרי פרסום יהיו טובים לעסק ואיזה אפשרויות יש.
א. לוגו: יש לקבוע לוגו שיתאים לעסק ולאופי שלו ויש לעשות שלטים, לעשות אולי שקיות אריזה עם הלוגו, אתר אינטרנט ועוד דברים.
ב. מתנות: מתנות קטנות כמו ,תיקים, עטים, מחשבונים וכו' יכולים מאוד לעזור. מתנות זה גם מה שהצרכנים אוהבים וכדאי לתת מתנות כאלה שיישארו בבית , כדי שיוכלו לראות את הלוגו מדי פעם. בנוסף אפשר לצרף למתנות תלושי קנייה שיהיו אצל הלקוח בכיס או בארנק וכך הוא יוכל לראות את שם העסק מדי פעם.
ג. שילוט רחוב ופליירים: אפשר להוסיף כמה שלטי רחוב לא גדולים ואפילו להשתמש בשילוט נייד כמו: חולצות עם הלוגו, מכוניות, פליירים שיחולקו לפי האופי של העסק ועוד.
התמדה:
כמו בכול הצלחה בחיים, הדבר דורש התמדה. כדי לקבוע לעצמכם זהות מותגית, עליכם להגיע לתודעה של כמה שיותר אנשים והעניין הזה דורש זמן. יש עסקים שהפרסום שלהם אולי מהיר בתחילה וכך גם ההצלחה, אבל בלי השקעה במוצרי פרסום ההצלחה הזאת תהיה זמנית משום שהיא בתודעה של הצרכן לזמן קצר וכידוע, יש לנו לבני אדם זיכרון קצר. בנוסף יש תחרות בכול ענף ולכן הצורך להשקיע ולחדש במוצרי הפרסום היא חשובה. נסו להיות יצירתיים , להעז ואפילו להסתכן בהוצאה כספית גדולה . לתווך הרחוק זה ישתלם לכם, אם תתמידו ותרצו להגיע לכמה שיותר אנשים.