אחת הצורות שדרכן מפיצים סוחרים רבים את הבשורה לגבי העסק שלהם הינה בעזרת מערך שלם או חלקי של דיוור ישיר עד ללקוח. שימוש בדיוור מסוג זה מגיע באופן בלתי עקיף עד לקהל היעד ומשמש פלטפורמה יעילה שאינה מצריכה השקעה כספית גבוהה כמו שקורה בדרך כלל ביצירה של פרסומות בטלביזיה, בשלטי חוצות ובאינטרנט. מה גם שרבים מאלה אינם מטורגטים ספציפית אל קהל היעד הרלבנטי אלא מופצים בצורה כוללת עבור כל האנשים שצופים בפרסום זה ונחשפים אליו.
מצא את הלקוחות שלך
על מנת להגיע אל רמת חשיפה טובה מול קהל יעד רלבנטי חשוב לבצע פרויקט מסודר של דיוור ישיר שמגיע על ללקוחות בכמה דרכים:
הפצה ישירה לתיבות דואר – לאחר ביצוע של פילוח נכון מכינים עלונים המעוצבים בצורה שמושכת את העין ומכילים את המידע החשוב שאותו מעוניינים להציף אצל הלקוחות, מחלקים את העלונים הללו בכל תיבות הדואר של הלקוחות כאשר אפשר ומומלץ לשמור על העסק בתודעה של אלה על ידי הפצה חוזרת מידי כמה חודשים ולא בתדירות גבוהה מידי.
הפצה על גבי הדלתות – זהו למעשה עוד אספקט של דיוור ישיר אשר מאפשר הגעה עד לבית של הלקוח והנחה של עלון גדול שבולט בצורה רבה על פני האחרים שנמצאים בתא הדואר ומעביר את המסר בצורה הכי בולטת שאפשר. במקרים רבים עלון זה יכלול דוגמית או הנחה ללקוחות שקיבלו אותו.
הפצה מול לקוחות – הענקה של המוצר במתנה ללקוחות על מנת שידגמו אותו וינסו אותו בפעם הראשונה צאפשרת חשיפה ישירה של המוצר בצורה שבה הלקוח בא במגע עם המוצר ולומד להכיר אותו מבלי להטריח את עצמו למקום שבו הוא מקבל דוגמית או יכול לקבל את המוצר עצמו במתנה. דיוור מעין זה הופך את הדעה לחיובית מאוד לגבי המוצר והחברה גם יחד.