לא מעט חברות קטנות וגדולות משתתפות בימי תערוכה מרוכזים אשר מביאים אל פתחם שלל של מוצרים שמציעים שימושים כאלה ואחרים עבור הלקוחות הרלבנטיים. הצטרפות אל ימי מכירה מסוג זה מאפשרים לעסקים חדשים להיחשף בפני קהל רחב ולהציג את מרכולתם במיקום שלרוב מושך הרבה יותר מתעניינים מאשר המיקום הפיזי של העסק עצמו.
באופן זה מבצעים וימי מכירה מיוחדים מאפשרים לא רק למכור את ההיצע הקיים, אלא לייצר קשרים עסקיים עם לקוחות חדשים שטרם יצא להם להכיר את השירותים והמוצרים של אותם עסקים בתחילת דרכם. חשוב לשמור על בולטות גבוהה על פני יתר המתחרים שקרוב לוודאי הלקוחות כבר מזהים את הלוגו שלהם למרחקים, לכן הצבה של רול אפ במיקום הנכון יסייע רבות בהכוונה ומשיכה של לקוחות פוטנציאליים לכיוון הנכון גם כן.
מתקני תצוגה לימי תערוכות
אם תסתכלו היטב מסביבכם כאשר אתם מטיילים בתערוכה שאוספת אל מקום רחב אחד מגוון רחב של עסקים, תהיה עבודה נוספת של כל עסק למשוך את הקונים אליו על פני המתחרים, זה אומר לשמור על קשר עין ולפנות אל העוברים והשבים ולהציב מתקני תצוגה בולטים כמו רול אפ שמיוצר בגודל המתאים לשטח הנדרש. שילוט שמעוצב בצורה הנכונה מאפשר נראות בולטת במיוחד והתמודדות טובה בסביבה תחרותית ביותר, לכן ישנה חשיבות רבה לבחירה נכונה של רול אפ מבחינת הגודל שלו, המלל המוצג והתמונה הנבחרת. כל אלה יחדיו ישווקו את המסר והמוצר בצורה הנכונה ויפנו את כל מי שצריך אל האזור של הדוכן הפעיל בתערוכה.
יש לשים דגש כי מדובר בתערוכה ולא הצבה של רול אפ עבור פינת רחוב, בקניון או בכנס מקצועי, תיאור מדויק של המטרות יסייע ליצירה של מתקן תצוגה אפקטיבי שיעשה את עבודתו נאמנה.