בעבור מוסדות גדולים, רכישת חומרי ניקיון בסיטונאות עתידה לחסוך זמן מיותר וכסף רב. מדוע? מכמה סיבות עיקריות. ראשית, בשל העובדה שיש לדאוג לניקיון סביבת העבודה מידי יום, יש צורך במלאי ראוי של חומרי ניקיון. זאת על מנת שלא להתקשר תדיר עם הספקים השונים ולבזבז זמן יקר. שנית, ידוע מכבר שקנייה מרוכזת של ציוד הנה חסכונית יותר, בשל ההנחות המתקבלות בשל כך.
סיטונאות חומרי ניקיון, משמעה, רכישת הציוד הדרוש עוד לפני שהוא מגיע לחנות. כך, נחסכים דמי התיווך שנוצרים בשל תהליכי הקניה המרובים. יש לומר כי סיטונאים רבים, מאפשרים את קניית המוצרים באמצעות האינטרנט, מבלי לצאת מהמשרד ומבלי להתקשר טלפונית עמם. גם זה חוסך טרדה רבה - ולכן גם מומלץ מאוד.
לבעל העסק ישנן מספר אפשרויות: הוא יכול לערוך הסדר עם סיטונאות חומרי ניקיון, כך שמידי חודש בחודשו יגיעו מוצרים קבועים, על פי השימוש הקבוע. כגון: אקונומיקה, שקיות אשפה, סמרטוטים, נייר טואלט, נוזל רצפות ונייר לניגוב ידיים. אם יבחר באפשרות זו, הציוד יגיע בכל תאריך קבוע מידי חודש, כך שבמידת הצורך, יוכל לבצע הזמנות נקודתיות של חומרים שמתבלים לאט יותר, כמו: מגבים, ראשי מטאטא וסקוטשים.
האפשרות האחרת היא, לבצע הזמנה מידי חודש לפי הצורך. כך, יוכל בעל העסק או אחד מעובדיו הממונים על כך, לבצע הזמנה אישית - לפי התקציב והצורך. יתכן כי אם יבחר באופציה כזו, העלות הסופית עלולה להיות מעט יותר גבוהה, בסופו של דבר. בכל מקרה, הדבר החשוב ביותר בהתקשרות עם סיטונאות חומרי ניקיון, הוא לבצע השוואות מחירים בין הסיטונאים השונים, ככה שתוכלו ליהנות מהמחירים הכי נמוכים שניתן לקבל בשוק כיום. כמו כן, רצוי לחדש את ההסכם מידי שנה, ולנסות להשיג הנחות נוספות או מוצרים חדשים במחירים טובים יותר.