אילו היו מציעים לכם לבחור בין שכר של מיליון דולר לחודש לבין סנט אחד שמכפיל את עצמו מידי יום, במה הייתם בוחרים? סביר להניח שהייתם בוחרים לקבל מיליון דולר במזומן , אך אם תעשו חישוב תבינו שסנט אחד מגיע לסכום הרבה יותר גבוה.
ובכן זו הגדולה של השיווק הרשתי.
אסטרטגיית השיווק הרשתי הולכת ומתעצמת מיום ליום. שיטת שיווק זו יכולה להיות יום אחד המפתח לחופש הכלכלי של העולם כולו.
אם שיווק רשתי זה דבר כל כך טוב אז מדוע יש כל כך הרבה מתנגדים?
מדוע אנשים לא תופסים מהר ובשתי ידיים את ההזדמנות העסקית?
הרבה סיבות לכך:
1. לכל אחד מאיתנו יש באמתחתו כישלונות. ההבדל בין אחד לשני הוא מה אנחנו עושים עם אותם כישלונות והאם הם משפיעים על שיקול דעתנו.
2. הסביבה מחליטה עבורנו. זה יכול להיות שותף לחיים,בני משפחה,שכנים,חברים ועוד...
3. אין לנו דעה משלנו. יש רצון אבל אין בכוחנו לממש אותו.
4. נכנעים לחוסר מוטיבציה.
5. לא יכולים לצאת מתוך החינוך השמרני שקיבלנו.תמיד אמרו לנו להיות תלמידים טובים, למצוא עבודה קבועה ולחסוך כל חודש.על מנת להגיע להישגים גבוהים ניקח את מה שלימדו אותנו,נוסיף יצירתיות, דעה משלנו וכך נגיע להישגים מדהימים.
6. רוצים להגיע להישגים מהר אך ללא ידע והשקעה .
7. עסוקים רוב הזמן בלבדוק ולהשמיץ אחרים.
שיווק רשתי דומה לבצק שמרים. אנו מניחים אותו בצד לשעתיים והוא תופח מבלי שהקדשנו לו יותר מידי זמן. בזמן שהבצק תפח אנחנו היינו עסוקים בפעילות נוספת.
תארו לעצמכם מה קורה אם נשים בצד 100 שקלים בתוספת כפית שמרים?
נכון,יש להיזהר מתוכניות שיווקיות שמעוותות את השיווק הרשתי הקלאסי,אך על מנת לדעת להבחין ולזהות תוכניות אלו שוב צריך ידע.
בעזרת ידע נרכוש בטחון שיאפשר לקבל החלטות נכונות מבלי לפחד מפני עיוותים.
כמו בהרבה מקומות גם בשיווק הרשתי יש את הנכון ואת העיוות.
על מנת להצליח סעו בדרך המלך!
הירשם עכשיו לדרך המלך
מיצירותיה של רגינה לקט
ייעוץ עסקי בשיווק רשתי
המפתחים הרגל של הצלחה-הופכים את ההצלחה להרגל