מיצירותיה של רגינה לקט
רק לא שיווק רשתי! אם הייתי יודע מראש שאת הולכת לדבר על שיווק רשתי, לא היית יושבת על הכסא הזה!
שמעתם פעם משפטים אלה? אני מניחה שלפחות חלק מכם פגשו אנשים שרואים רק את הצד השלילי בחיים בכלל ובשיווק רשתי בפרט.
אז כיצד אפשר בקלות רבה לשנות דעות כל כך שליליות?
היום אני רוצה לתרום לכם מניסיוני ולתת לכם כלים מדהימים על מנת לגרום לאנשים לראות את מה שהם לא ראו עד עכשיו.
מה הסיבה שדווקא בשיווק רשתי רואים כל כך הרבה שלילי?
איך ייתכן שאדם יתרחק מדבר מה שיכול להפוך אותו לסיפור הצלחה?
בפועל למעשה בכל עסק עצמאי אחר עלולים להפסיד כסף. שיווק רשתי זה העסק היחיד בעולם בו לא ניתן להפסיד כסף. כמובן בתנאי שבחרתם את החברה הנכונה ובתנאי שהתכנית השיווקית היא שיווק רשתי טהור ולא ערבוב של כל מיני תכניות הדומות לשיווק רשתי.
היזהרו מחיקויים!
במידה ונבין מהן הסיבות לדעות השליליות נדע בקלות לטפל ולגרום לכל אדם להבין שלמעשה אין שום סיכון בעסק בשיווק רשתי.
טוב אז איך עושים זאת?
1. יש לבדוק האם אדם זה היה אי פעם חבר בקבוצת שיווק רשתי.
2. במידה והתשובה חיובית בדקו מה קרה שם. מדוע עזב,כמה זמן היה,כמה ידע רכש, כמה שעות ביום עבד ועם מי דיבר על הנושא.
3. במידה והתשובה שלילית שאלו אותו מי סיפר לו על שיווק רשתי ומה סיפרו לו והאם הוא מושפע ממה שסיפרו לו.
4. לאחר שקיבלנו מידע נפנה אל ההיגיון:
נציג בפניו דוגמאות ונשווה אותם לשיווק רשתי.
לדגמה: נעלה את האפשרות שבעל עסק כגון חנות, פושט את הרגל משום שאין לו מספיק לקוחות. האם זה יגרור אותך למסקנה שחנות זה דבר רע? האם כל מי שפותח חנות יפסיד כסף?
כמובן שלא!
יכול להיום דבר כזה גם בשיווק רשתי?
האם כל אחד יפסיד כסף? לא!
כשאדם מפסיד על מי מוטלת האחריות?
קיימים כללים ברורים להקמת כל עסק מכל סוג, ומי שפועל לפי הכללים ומי שלומד כיצד לעשות זאת נכון, לעולם לא יפסיד כסף!
אתם תגלו שאלה שמתנגדים בצורה נחרצת ומקלקלים את השם הטוב, הם אלה שניסו להצליח ללא שום ידע וללא השקעה רבה מידי ואת האחריות הם זורקים הלאה.
יש כאלה שיקשיבו לכם ויבינו בעצמם היכן הייתה הטעות שלהם. אלה שלא יבינו זאת כנראה שלא יבינו אף פעם. דלגו עליהם ודברו רק עם אלה שמבינים איפה הם טעו ויבקשו עזרה על מנת לנסות שוב בדרך יותר מעשית ונכונה.
נסו למצוא בעצמכם דוגמאות נוספות מתוך העולם של אותו אדם שמכפיש ומשמיץ.
דוגמאות שמדברות אליו, מתוך עולמו שיוכל להבין בקלות.
יהיו כאלה שיבינו ,יפקחו את העיניים ויתעוררו כאילו היו בתוך ענן גדול. לעומת זאת יהיו תמיד גם כאלה שלא יבינו כלום ולא יקשיבו.
אל תתעכבו על אלה שלא מבינים משום שאמנם שיווק רשתי פתוח לקבל כל אדם ולא משנה מה תהיה ההשכלה שלו,אך מצד שני לא כל אחד מתאים לשיווק רשתי.
לקבלת טיפים מעשיים נוספים הירשמו כאן!