קריטריונים לבחירת החברה!
כשאדם עומד בפני החלטה משמעותית בחייו, כזו שתשפיע על כל התחומים בחייו רצוי שיחשוב לעומק. על מנת לחשוב לעומק צריך ידע וכלים.
כל החלטה שאנו מחליטים משפיעה באופן מיידי על הסובבים אותנו, משפיעה על מערכות היחסים שלנו עם המשפחה, חברים וכל מי שאנחנו פוגשים על הדרך.
במאמר זה אני רוצה לפרוש בפניכם כלים חשובים שיכוונו כל אחד להחלטה הכי נכונה שאפשר.
אז מה הנתונים הכי חשובים בבחירת החברה בשיווק רשתי. אני בטוחה שאתם מסכימים איתי על כך שזה הצעד החשוב ביותר בהקמת עסק בשיווק רשתי.
1. חברה בעלת מוצר מתכלה , ייחודי ובלעדי ללא מתחרים.
על מנת לבנות מערך לקוחות דרוש מוצר מתכלה, כך שהלקוחות יחזרו ויקנו שוב ושוב.
מוצר ייחודי שאין כדוגמתו בשוק. אין לנו תחרות ברמת המוצר ומי שמעוניין יגיע אך ורק אלינו.
וללא ספק , המוצר חייב להיות בליגה לאומית!
2. טבלת המכירות של החברה צריכה להדגים עליה קבועה בנתוני המכירות.
3. וותק של לפחות 5 שנים בשוק.
4. רצוי הון עצמי לעומת מניות בבורסה שגורמות לעתים לחוסר יציבות.
5. חברה שנותנת 100% אחריות על המוצרים, כך שניתן להחזיר כל מוצר שנרכש במסגרת 30 יום.
6. ללא דמי הרשמה.
7. ללא חיוב תשלום חודשי תמורת מוצרים. כך שלא יהיה מצב בו אנו בונים סטוקים ללא גבול.
חברה שמאפשרת לרכוש מוצרים לפי הצורך.
8. תכנית תגמולים טובה-הענקת הבונוס על המחיר הקמעונאי של המוצר.
9. ללא הורדה בדרגה.
10. מערכת תמיכה נרחבת.
11. נוכחות בינלאומית-חברה המבוססת ברחבי העולם.
12. אפשרויות הכנסה מרובות.
יש מלכודות, אך עם הנתונים הנ"ל אין סיכוי שתפלו למלכודת.
אם עד היום לא מצאתם חברה שיש בה את כל הנתונים ,אשמח לעזור לכם למצוא את החברה!
רגינה לקט
לייעוץ חינם
"משאלה-שפע מהטבע"
טל': 0522581441
המפתחים הרגל של הצלחה-הופכים את ההצלחה להרגל