קופות רושמות הפכו ברבות הימים למרכיב הכרחי ועיקרי בהקמה וניהול של עסק, כל עסק ללא יוצא מהכלל. קופות רושמות נטלו תפקיד מרכזי בכך שהן מבקרות את כניסת ויציאת הכספים לבית העסק. עידן הטעויות בעודף תם ונשלם כמעט לגמרי, עדיין קיים המרכיב האנושי שעלול לטעות בתום לב א ו בכוונה תחילה. אך צמצום התקלות והטעויות ירד במאות אחוזים רק מעצם העובדה שהחלו להשתמש בקופות רושמות.
לא רק קופות רושמות אלא מערך מושלם לשיווק
כאשר אתם בוחרים קופות רושמות לעסק שלכם עליכם לקחת בחשבון היבטים נוספים, לדוגמה במה העסק עוסק?, האם אתם משווקים ללקוחות בודדים או בסיטונאות. על ידי הגדרה נכונה ניתן להתאים קופות רושמות בדיוק ובהתאם לצורך. קופות רושמות למעשה מותאמות לפי צרכים ולא להיפך, לא מגדירים את הקופה ואז לפיה עובדים. הגדרות נכונות מקלות על העבודה שלכם ומקפות מגוון נושאים כגון ניהול מלאי, שיווק ללקוחות קיימים או חדשים, בקרה על העובדים וכדומה. אחד המרכיבים החשובים ביותר בכל בית עסק הוא עניין המכירה והטרום מכירה. טרום מכירה הכוונה היא לשיווק. קופות רושמות כיום הינן בעלות יכולת לניתוח ועיבוד נתונים בזמן אמת, מי קנה, כמה קנה ומתי הם רק קצה המזלג בנתונים שניתן לאסוף על כל לקוח. את הנתונים שנאגרים על הלקוחות ניתן לנתח וללמוד מהם על אופי ותרבות הצריכה, תארו לכם למכור רק מה שהלקוחות שלכם רוצים.
לא עוד "נגמר לי" לא עוד "נתקעתי עם מלאי"
כאמור יש לקופה הרושמת יכולות כמעט בלתי נלאות בניתוח ועיבוד נתונים, וככזו גם בקרת המלאים נכללת בה. קופות רושמות יכולות לנהל את המלאי בצורה מדויקת ובכך להפחית את עודפי המלאי שעלותם גבוהה וכמובן את המצב שבו נוצר חוסר במלאי, לצורך הדוגמה רוכשים מזון מסוים לחתול וההגדרה של הקופה היא מינימום 3 במלאי, כאשר המלאי ירד ל 3 אז תצא התראה שתאפשר לכם או להזמין עוד או להזמין תחליף. בדרך זו לעולם לא תינתן ללקוח תשובה כמו אין לי במלאי. כאשר המלאי מנוהל על ידי קופות רושמות בצורה נכונה העסק עובד נהדר וללא בעיות של עודפי או חוסרי סחורה.