להקים בית עסק אומר להשקיע הרבה בפרסום, בשיווק של העסק וביצירה של משרדים או חנות אליהם יכולים להגיע לקוחות פוטנציאליים על מנת להתרשם מן השירותים אותם אנו מציעים עבורם.
הבחירה של הלקוח להיכנס דווקא לעסק שלנו על פני אחר נובעת מכמה שיקולים:
· *חזות ופנים מושכים לעין.
· *פרסום נכון של העסק.
· *המלצה של מכרים.
בעל עסק נבון שומר על כל האפשרויות להגדלת מחזור הלקוחות זמינות ולכן משקיע בכל אלה על מנת שלא לפספס אף לקוח פוטנציאלי!
אחרי שבחרתם מקום בו תבצעו את העסקאות העתידיות שלכם, חשוב כי תשקיעו מחשבה בתחזוקה וניקיון של בית העסק באופן שוטף.
להיכנס לעסק שנעים לשהות בו
בעוד המלצה של מכרים נובעת לאחר היכרות ראשונית עם השירות והשקעה בפרסום ושיווק מצריכה השקעה כספית לא מעטה, שמירה על בית העסק נקי אינה דורשת כסף רב מידי חודש, וחשוב למצוא ספק שירותי ניקיון אשר יבצע ניקוי חלונות למשעי, רצפות ושירותים.
בית עסק נקי מושך אליו לקוחות שמקבלים תחושה נעימה, בעוד כזה שאין בו שמירה על ניקיון דוחה את הלקוח וגם אם הוא ממש מתעניין בשירות שאתם מציעים, הוא לא יוכל למצוא את עצמו נשאר במקום שפשוט דוחה את כל החושים. אם אתם לא יכולים לדאוג לניקיון מסוג זה הזמינו שירותים של חברה חיצונית לסיוע בעניין זה.
אהבה בחלון ראווה
אם יש לכם חלון ראווה, ניקוי חלונות חייב להתבצע שכן זהו כרטיס הביקור שלכם עבור הלקוחות, חלון ראווה נקי עם תצוגה מעניינת של המוצרים יזמין לקוחות פנימה ויסייע לכם לסגור מכירה.
וודאו עם המוכרנים כי התצוגה מסודרת ונקייה וכי החלונות מבריקים ונקיים מאבק, לכלוך מונע לראות את הפריטים בצורה טובה ולהציג את הסחורה בה השקעתם זמן וכסף רב.