שירות העברת משרד
כאשר עוברים למשרד חדש, יש צורך לדאוג לריהוט מלא בהתאם לאופי העסק. משרדי רואי חשבון יצריכו חדר ישיבות מרווח וריהוט מינימאלי תוך שמירה על קו נקי ורשמי, משרדי פרסום לרוב מתאפיינים בצבעוניות רבה וגאג'טים מגניבים שהושארו במקום מלקוחות מרוצים ועוד..
אך לא פעם המעבר למשרד החדש מותנה בפינוי הרהיטים הקיימים בו ופסולת שהושארו על ידי השוכרים הקודמים, במקרים כאלו נדרש להשליך הכל כדי לפנות מקום לריהוט החדש.
שירות פינוי משרדים עלה מתוך צורך שהתעורר אצל לקוחותינו לאחר שנים בתחום ההובלות, ולכן השירות מוצע במחיר נוח והוגן בהתאם לציוד הנדרש לפנות: כמות, משקל, קומה בה המשרד נמצא, ותנאי הסביבה: האם קיימת מעלית וכו'.. חשוב כבר בשיחה הראשונית עם נציג החברה לפרט על הציוד כדי שתוכלו לקבל הצעת מחיר ריאלית.
הפינוי כולל רהיטים, ווילונות, שטיחים מקיר לקיר וציוד נוסף על פי דרישה. חשוב לזכור כי כל עוד לא מפנים את המשרד מהציוד הקיים, לא ניתן לבצע הדברה וניקיון יסודי וכמובן שלא לרהט את המקום על פי בחירה, לכן חשוב לבצע את הפינוי מספר ימים לפני הובלת התכולה החדשה כדי שיהיה לכם מספיק זמן להתארגן לקראתה.
את הפינוי אנו מבצעים מהמשרד לאשפה ולכן אם אתם רוצים לשמור חלק מהציוד חשוב לציין זאת כדי שנוכל להיערך לכך בהתאם. כמובן שעלינו לדעת איזה ציוד אתם מעוניינים לפנות כדי שצוות ההובלה יגיע עם כלי שינוע מתאימים ולא נבזבז זמן יקר, כיוון שהפינוי נעשה בהתאם ובגמישות לתנאי המרחב: אם חדר המדרגות צר ואין מעלית, אם שביל הגישה לבניין המשרדים רחוק מהכניסה, אם לא ניתן לחנות בחניה זמנית ליד המשרד וכו'- כל אלו עלולים להשפיע על המחיר .
אז מתי כדאי לפנות?
הזמן הטוב ביותר לפינוי הוא מספר ימים לפני הובלת הריהוט החדש כדי שיהיה מספיק זמן לבצע תיקונים קטנים, שיפוצים, צביעה, הדברה וניקיון יסודי של המשרד. את ההובלה יש לתזמן על פי פעילות העסק- הזמן בו פעילות המשרד כמה שיותר מצומצמת הוא הזמן המתאים לכך כדי למנוע פגיעה ברצף יום העבודה.