הובלת משרד היא תהליך מורכב אשר תלוי במספר גורמים ואנשי מקצוע. הדגש להובלה נכונה ויעילה הוא ביצוע העבודה בצורה 'חלקה' ללא בלת"מים, כאשר עוצרים את מחזור העסקים למינימום זמן האפשרי. בעולם העסקים ידוע כי: זמן=כסף ולכן רצוי לבצע את מעבר המשרד בשעות בהן הפעילות חלשה או כלל לא מתקיימת. לעיתים לא ניתן להעביר את המשרד ביום אחד בלבד, תלוי כמובן בגודלו ובמספר העובדים.
חשוב להיערך ליום זה מראש על ידי חלוקת תפקידים ברורה, במידה ומדובר במשרד קיים שמעתיק את מקומו- יש לשתף את העובדים בנטל האריזה ובכך לחסוך זמן יקר ועלויות. אם הוחלט כי כל עובד אחראי על אריזת החלל הפרטי שלו, חשוב לציין ולפרט על כל ארגז מה הוא מכיל, למי הוא שייך ומהו יעדו הסופי.
חשוב מאוד לערוך רשימה מאורגנת עם פירוט הציוד, הארגזים והרהיטים כך שיהיה מעקב ובקרה ביום ההובלה וכדי שכל פריט יגיעו ליעדו המדויק פעולה אשר תחסוך בלבול, וטרחה מיותרת של הזזת רהיטים או ארגזים ממשרד למשרד.
אנו מעניקים שירותים נוספים נלווים להובלת משרדים כגון: אחסון לטווח הארוך ולטווח הקצר למקרים בהם נותר לכם ציוד שאתם לא מעוניינים לזרוק או שבכוונתכם למכור אך אין לכם איפה לאחסן אותו.
בנוסף, אנו מעניקים שירותי אריזה או פינוי תכולה, כאשר האחרון נדרש במקרים בהם נכנסים למשרד חדש מלא בריהוט או פריטים שאין לכם צורך בהם וקיים קושי לבצע פינוי באופן עצמאי.
חשוב מאוד לבחור בחברת הובלות אמינה ומקצועית בעלת ניסיון רב שנים בתחום ההובלות, לא כל חברה יכולה להעניק את השירותים שאתם צריכים, לכן חשוב לוודא מראש עם המובילים והצוות המקצועי שיש ביכולתם לבצע את בקשתכם. לדוגמא: חשוב לוודא שלחברה קיים ביטוח תכולה אשר עשוי לסייע בעת הצורך ולמנוע מכם נזקים כלכליים או כלי שינוע מתאימים במידה ואין בבניין מעלית או שביל גישה נוח למשאית ההובלה, ולעדכן את צוות ההובלה על כל מידע שעשוי להיות מהותי ולסייע במעבר קל, מהיר ונעים יותר.