יצא לכם לצאת מחנות בה רכשתם מוצרים מבלי לקבל שקית עבורם? אפילו חנויות כמו איקאה מבינים את הצורך לחסוך בשקיות פלסטיק ומציעים ללקוחות בסיום הקנייה שקיות ניילון בתשלום או שקית רב שימושית עמה יוכלו לבצע קניות חוזרות ולשמור על הסביבה שלנו ירוקה יותר.
סוד נוסף שאולי לא סיפרו לכם, מעבר לחשיבות של שמירה על איכות הסביבה ושימוש חוזר בשקיות רב פעמיות, ישנו צורך של פרסום החנות על ידי שימוש בשקית בד רב שימושית.
לפרסם בצורה חכמה
ישנה דרך פשוטה וחכמה לפרסום של החנות שלכם. השקיעו בעיצוב של שקיות בד ללקוחות העסק.
לקוחות אשר יוצאים מן העסק לאחר ביצוע של עסקה מסתובבים עם השקית המהממת שעיצבתם ומושכים את העין של כל הסובבים אותם ללא כל פעולה נוספת מכם. נהדר, לא?
אנשים רבים אוהבים לבצע שימוש חוזר בשקיות כאלה מכמה סיבות טובות:
השקיות נוחות לשימוש חוזר וחזקות דיין לשאת דברים אחרים שהינם גדולים מידי לתיק היד.
השקיות בעלות עיצוב יפה ומקבלות תשומת לב, יש אנשים שאוהבים תשומת לב. בעלי עסקים במיוחד.
תשקיעו בעיצוב של השקיות שלכם
זהו פרט שנראה אולי שולי, אבל מסבר כי קונים רבים תופסים את קבלת השקית כהשלמה של תהליך הרכישה והם אף נפגעים כאשר לא מוצעת להם אריזה מתאימה.
ככל שתשקיעו כך הלקוח ירגיש יותר מפונק. תשקיען בעיצוב מעניין בהתאם לקונספט של החנות, התאימו כמה סוגים של שקיות לגדלים שונים של השירותים שאתם מציעים.
ככל שמדובר בחנות יותר מכובדת כך שקיות בד שמוצעות ללקוח בסיום הקנייה תהיינה אלגנטיות ומכבדות את הלקוח.
רוצים לפנק את הלקוח וגם לפרסם את העסק בקלות? כדאי שתתחילו להשקיע גם בדברים הקטנים, כביכול.