הכל ניתן לעשות היום ברשת האינטרנט.
רק לא להריח ולטעום...
בלי לצאת מהבית, אולי אפילו על הספה, רגל על רגל, כשהסמארטפון או הטאבלט או אפילו המחשב הנייד בידיים שלכם, ובעזרתם האדיבה של מנועי החיפוש המהירים והמקטלגים, תוכלו לחפש את המופע, ההופעה או האירוע הבא במרחק של קליק אחד מהאצבעות. ושם, כן בדיוק שם, ממש תוך דקות תוכלו להיות הבעלים החוקיים של כרטיסים להופעה.
אז כשממש בא לכם קצת למלא מצברים היכנסו לרשת האינטרנט וחפשו את המופע, ההופעה החיה, הקונצרט או ההצגה שבא לכם לראות, והנה במספר קליקים פשוטים ומהירים תמצאו בתיבת המייל שלכם את הכרטיסים והקבלות.
מכירת כרטיסים להופעות ולמגוון אירועי תרבות ואחרים ברשת הפכה להיות נחלת כולם.
אט אט מבלי לצאת מהבית כאמור, בלי לשלם עלויות ספסרות, מבלי לברר המון פרטים משניים ולוודא מקומות וזמינות, ממש ממקום הנוחות שלכם ישנם ממשקים אוטומטיים למכירת כרטיסים להופעות אלו, והם כולם ללא יוצא דופן מתחת לאף של כולנו.
זה כל כך נוח ופשוט עד שאמא שלי בת ה 67 כמעט רכשה כרטיסים להצגה עם אבי מבלי לצאת מהמיטה.
הדבר היחידי שנדרש זה כתובת מייל על מנת שהקבלה על הרכישה תגיע אליכם וכך גם הכרטיס הדיגיטלי עצמו, שמכיל את כל פרטי האירוע כמובן.
אז מה יוצא למי שמבצע מכירת כרטיסים להופעות באינטרנט וברחבי הרשת כולה?
הרבה מאד והנה זה לפניכם:
זמינות ונגישות לכולם. כי אין היום מישהו שלא מחובר לנייד. כל נייד. וחיבורים לרשת האינטרנט או לרשת אלחוטית יש בכל מקום ואפילו לרוב בעלויות נמוכות מאד או חינמיות לחלוטין.
לקוחות רואים מול עינהם מה הם מזמינים, ומחליטים בו במקום מה לרכוש, כמה ולמתי.
במידה והרכישה אושרה כמובן שהכל מתקבל כאמור לתיבת המייל של הלקוח בנוחות וזה האחרון יכול בפשטות להדפיס את הכרטיסים מהמדפסת הביתית ולהגיע עימם לאירוע.
אין עלויות הפקת כרטיסים בבתי דפוס, לא נדרשים לחומרי גלם, אך עדיין כמובן נדרשים לגרפיקה לפחות עבור עמוד האירוע שמוקם לטובת מכירת הכרטיסים והמידע.
טוב, השוס מגיע כשאתה מנהל את האירוע שלך בדיוק כמו הלקוחות שלך, כן?
ישוב רגל על רגל אפילו בשירותים מדפדף לך בעמוד האירוע מממשק האדמין שלך ויודע בכל רגע, מכל מקום, ובכל מצב מה סטטוס המכירות של הכרטיסים.
כך, מכירת הכרטיסים הופכת למשהו מאד דינמי וגמיש ולא משהו קבוע וסטטי.
זה אחד מהיתרונות הבולטים, שכן, ניתן לקבל החלטות ועדכונים על בסיס המכירות מבלי לנהל דיונים של הרבה מעורבים כולל שינוי ועדכון סטטוס כרטיסים, תוספות, קבלת החלטות שעשויות להשפיע בוודאות על היקף מכירת הכרטיסים, ואיך לא על הצלחת האירוע כולו.
מכירת כרטיסים להופעות אונליין זו דרך מצויינת לגרום לאנשים להתחבר לאירוע עוד לפני שזה התחיל.
אישית, אני מת על הופעות, וכולל אלו שהייתי בהן בחו"ל, חוויית רכישת הכרטסיים באינטרנט, אמנם היתה רגעית וקצרה ומפוקסת מאד, אך אין כמו לפתוח שנייה אחרי את תיבת המייל ולמצוא שם את הכרטיסים, ללא עוררין שמבשרים לך שאושר גדול עומד להגיע.