אנחנו חיים בעולם שבו כולם רוצים להרגיש מיוחדים, להספיק הכול, להרגיש בעניינים, להיות הראשונים לדעת.אנחנו לא רוצים להישאר מאחור, רוצים להתקדם עם הדור החדש. ככל שהזמן מתקדם כולנו רוצים עוד ועוד... אם ניקח לדוגמא את מכשיר הטלפון החכם שנמצא כמעט בכל כיס. האם קיבלתם החלטת קניה על סמך המחיר שלו? המחיר אינו באמת משנה, כי אנחנו "ממש רוצים" את המוצר. אחד מסיבה של סטטוס, השני מסיבת החבר'ה והשלישי כי הוא רוצה משהו מתקדם כמו כולם. ואם ניקח לדוגמא בגד של מותג חזק או עגלה לתינוק הראשון שנולד. האם כאן המחיר משחק תפקיד במקום הראשון?
זאת בדיוק הסיבה שהלקוחות שלך בוחרים לקנות דווקא את המוצר שלך. כי הם "ממש רוצים", וזה לא משנה אם המוצר יקר, רחוק, דורש המתנה או התמודדות עם שינויים. כל זה מתחיל ונגמר במיתוג, תהליך היוצר להט אישי בקרב הלקוחות, וגורם להם לרוץ ולקנות דווקא את המוצר שלך. הנה שלושה כללי ברזל ליצירת להט אישי בקרב לקוחותיך שיעזרו לכם להפוך את העסק שלכם למותג
מענה לצרכים פיזיים, קיומיים וחומריים: כל אחד חייבלאכול, לישון ולשמור על בריאותו. צרו את הרושם שהטכנולוגיות/המוצרים/השרותים שאתם מוכרים ישנו את חיי הלקוחות,ושהם לא יוכלו להסתדר בלעדיהם.
הקניית תחושת ערך וחשיבות: לכולם חשוב ביטחון ילדיהם; הםרוצים להיראות רזים יותר; הם מחפשים בת זוג איכותית. הבהירוללקוחותיכם שצריכת המוצר תעשיר את חייהם בערך החשוב להם.
יצירת תחושת צמיחה והתפתחות אישית: כולנורוצים להאמין שהמוצר שרכשנו הוא הטוב ביותר. הציגו לקוחות שיעידו על איכותהמוצר ועל הצלחות השימוש בו. אנשים שיספרו על המוצר שלכם יותר אמינים מאשר אתם תספרו עליו.