סטודנטים במוסדות השכלה גבוהה מהווים קהל יעד מתאים בעבור בעלי עסקים בתחום המזון המהיר, ההלוואות, האופנה, הבידור, הנופש, המחשוב ועוד. הסטודנטים הם קהל יעד צעיר ומגוון העושה שימוש בשירותים רבים. בהתאם לכך, מבקשים בעלי עסקים הפונים אל קהל יעד צעיר להפיץ פליירים ושאר מודעות פרסום במוסדות ההשכלה הגבוהה ברחבי הארץ.
מתי כדאי לחלק את הפליירים?
פליירים ניתן לחלק במוסדות ההשכלה הגבוה בהתאם ללוח הזמנים של שנת הלימודים. הפצה נכונה תהיה כזו אשר תואמת את שעות הלימוד, שעות העומס, עונות השנה, תקופת המבחנים או תקופת תחילת שנה ובעיקר, לו"ז הפצה התואם את השירות אותו מפרסם בעל העסק. ישנם פליירים אותם כדאי לחלק בתחילת שנת לימודים בעוד אחרים ישמשו את הסטודנטים דווקא בתקופת המבחנים העמוסה והלחוצה או במהלך חופשת הסמסטר.
היכן מותר לחלק את הפליירים?
בכדי לחלק פליירים או להפיץ מודעות בתוך שטח הקמפוס יש לקבל אישורים מתאימים מהנהלת האקדמיה. חברות הפצה מנוסות מכירות היטב את אנשי המפתח ואת הנהלים הדרושים. מעורבות של צוות הפצה מנוסה תסייע לכם כבעלי עסקים לייעל את התהליך תוך מקסימום תוצאות. שימו לב, חלוקת פליירים מחוץ לשער המוסד האקדמי לרוב אינה דורשת כל קבלת אישורים.
צוות הפצה מקצועי
יתרונות של צוות הפצה מקצועי יבואו לידי ביטוי בעיקר בתוצאות. כאשר הצוות יודע איך לפנות נכון אל הקהל החלוקה תהיה מהירה ויעילה יותר. תופתעו לגלות כי מסרים סמויים מועברים במהלך החלוקה, מסרים המסוגלים להגדיל את כמות הפניות אותן תקבלו.
למי זה מתאים?
א. עסקי מזון מהיר בתוך המוסד האקדמי ובקרבתו.
ב. בעלי עסקים המציעים שירותים לסטודנטים : צילום מסמכים, הלוואות, ציוד משרדי, מחשבים.
ג. עסקים בתחום האופנה והטיפוח.
ד. חבילות נופש לצעירים לחופשה בארץ ובחו"ל.