עד לפני זמן מה, השיטה הפופולארית ביותר לגיבוי מערכות, תוכנות ומידע עסקי הייתה רכישה של שרת מיוחד ואחסון שלו בתוך הגבולות הפיזיים של העסק. בענף העסקי, בעלי עסקים היו רוכשים את השרת ומביאים אותו אל המשרד והם אלו שהיו צריכים לדאוג לתחזוקה של השרתים כדי שלא ייהרסו חלילה ואיתם יילך לאיבוד כל המידע שמגובה עליהם.
מלבד העובדה שזו עבודה מורכבת שמצריכה הזמנה של טכנאים מקצועיים, מדובר בבזבוז זמן יקר במיוחד; במקום להקדיש את הזמן לדברים החשובים באמת, המנהלים היו צריכים לעשות טלפונים ולקבוע הגעה של טכנאים, וההתנהלות במשרד הייתה נפגעת עד אשר הטכנאים היו מגיעים כדי לבדוק את השרתים ולטפל בהם במידת הצורך.
היום, בזכות שירותי אחסון שרתים לעסקים על גבי ענן, בעלי עסקים יכולים להירגע ולהתרווח בכיסא המנהלים שלהם. ניהול שרתים בעידן המודרני של ימינו יכול להתבצע על ידי החברה שמספקת את שירות האחסון.
כאן למעשה אנו מגיעים לעניין המרכזי, והוא העובדה שניתן לשלם עבור שירות אירוח שרתים ולנטוש את השיטה הישנה- רכישה של שרתים. בזכות שירות זה אפשר להשיג שטח אחסון אינסופי, להקטין או להגדיל אותו בכל עת ולפי צורך.
בחירת חברת האחסון המתאימה
אירוח שרתים הוא היום שירות מבוקש ופופולארי מאוד בעולם העסקים, מכיוון שהוא חוסך לבעלי עסקים זמן והרבה מאוד כסף. היות וכך, יש היום הרבה חברות שמספקות שרתים ושירותי ניהול שרתים לעסקים.
ריבוי החברות שמציעות שירות זה יכול להפוך את הבחירה לקשה במיוחד. לא מעט בעלי עסקים מסתכלים על המחיר שלוקחת כל חברה, וזה מובן וטבעי, אך יותר חשוב לבחון לעומק את המקצועיות של החברה ואיכות השירות שהיא נותנת, שכן זה מה שישפיע בסופו של דבר על קצב ואופי ההתנהלות של העסק והעבודה היומיומית השוטפת. כאשר עסק משתמש בשרתים טובים יותר ומקבל שירות של ניהול שרתים ברמה הגבוהה ביותר, העבודה מתבצעת ביתר יעילות.
כדי לקבל אחסון שרת שיהיה יעיל וחסכוני לעסק, צריך לבחור חברת אחסון מקצועית ומנוסה, כזו שיכולה לא רק לספק את השירות אלא גם לייעץ בבחירת השרת המתאים ושטח האחסון המתאים, לאור הניסיון שלה בתחום.
בדרך כלל, התשלום עבור אחסון טוב יותר הוא גבוה יותר, מה שמפתה הרבה בעלי עסקים (בעיקר עסקים קטנים) לעשות את הבחירה על סמך המחיר שכל חברה גובה. לטווח הרחוק, כדאי לשלם יותר ובתמורה לדעת שניהול השרתים מתבצע באופן קבוע וכמעט ללא תקלות בכלל.
המאמר הופץ על ידי עידן שלומן מומחה לקידום אתרים אורגני בחברת Signup.