למה אני צריכה להשתמש במאמר כאמצעי שיווק ?
הרשת האינטרנטית, מהווה מקפצה משוכללת לבעלי עסקים כדי לחשוף לקוחות פוטנציאליים.
בעוד שישנם כאלה המשקיעים שעות של מאמץ בכתיבה ועיצוב הפלייארים , ובנוסף בבפיזורם בתיבות דואר אקראיות, נעזרים באנשי מקצוע (השקעה כספית) , ומצטערים את הרגע שחתמו עם אותה חברת MLM על ההצטרפות ...
ויש כאלה היושבים שעות בודדות ועורכים מאמר , ובלחיצת כפתור מקבלים תנועה המונית של כניסות לאתר שלהם !
אז אם החלטנו מאמר ,הנה הטיפים לכתיבת נכונה ומדוייקת של המאמר ...
בין אם את קוסמטיקאית הרוצה לכתוב על קרם יחודי חדש שהופך פנים לחלקות כמו ישבן של תינוק או בין אם אתה כותב על השיטה כיצד להצליח ב שיווק רשתי בחברה מסויימת , יש לכתוב את זה בצורה נכונה – הן מבחינת התוכן והן מבחינת הצורה.
1. פוקוס וריכוז על הנושא -
את רוצה לכתוב על הקרם ? התרכזי בו ... מה הוא מכיל ? מה יש בו שגורם למראה חלק, רענן ובריא ?
אלו תופעות לוואי שהוא יכול לגרום ? האם יש לה את האישורים המתאימים ממשרד הבריאות ? למי הוא מיועדת ? ועוד כהנה וכהנה שאלות שישאלו את עצמן אלו שיקראו את המאמר ...
אם תוך כדי הכתיבה נזכרת בהארה הגדולה שהייתה לך באמצע הנהיגה או ארוחת הצהריים לגבי ההזדמנות שלך בחברת שיווק רשתי - יופי !
תשאיר את זה לפוסט במסגרת בלוג שתפתח באחד האתרים או כטור אישי שתפרסם באחד מאתרי הרשתות החברתיות.
(תוכל לקרוא לו " מסכת השיכנועים" – מיומנו של מפיץ שפשוט נמאס לו ...)
2. רכזו תועלות -
מהן התועלות שהמוצר או השירות שלכם נותנים ?
אם זה ייעוץ קצר מועד, עלות יחסית נמוכה ביחס לאלטרנטיבות האחרות הקיימות בשוק, טיפול ללא כאבים או ללא שימוש בחומרים כימיים, אפשרות ליישום עצמי ועוד....
הראו להם את התובנות שיש למפיץ ב שיווק רשתי שנמאס לו לשכנע לגבי ההזדמנות שלו.
3. תחוללו ריכוז-
פתחו את המאמר שלכם בפתיח מעניין ומסקרן .
ניתן לנסות פתיח סיפורי, פתיח סטטיסטי או כל פתיח אחר שיכול לגרום לאצבעות של הלקוחות שלכם לגלגל את העכבר ולזרום איתכם.
הימנעו ממשפטים כדוגמת : "תמצית צמחים תעשה לך עור פנים כמו טוסיק של תינוק" או "הזדמנות עסקית מדהימה, הכנסה נוספת בעבודה מהבית " ...
אתם נשמעים בדיוק כמו כל קוסמטיקאית או משווק אחרים ואנשים ישר קולטים את זה !
4. עריכה -
הגהה, שיכתוב, עריכה - על מנת שהמאמר יראה יפה ולא רק שהתוכן שלו יהיה מעניין.
כתבתם הכול בצורה של בלוק? חלקו לפסקאות ! זה הזמן לבדוק למה ה WORD סימן כמה אדומים...להכניס פסיקים ונקודות.
בדקו את כמות המילים שכתבתם - לא, אין צורך לספור ! יש מונה אוטומטי
בצד ימין למטה שיאמר לכם, פחות מ 300 מילים – קצר מידי, מעל 800 – ארוך מידי, נסו לכוון על האמצע.
5. מילות מפתח -
רשמו כותרת שמכילה את מילות המפתח שנוגעות לפלח השוק שלכם.
בין אם אתם עוסקים ביופי, בשיווק רשתי או בתזונה – השתדלו שהמילים האלו יופיעו בכותרת המאמר ובתגיות.
זיכרו, מאמר מנצח הוא מאמר שפונה לפלח השוק שלו הוא מיועד בצורה ממוקדת מבלי להתפזר, ועל פי מילות המפתח, רק המועמדים והלקוחות הפוטנציאליים שלכם יקראו את המאמר.
6. סיימתם? מעולה !
חכו רגע !, מה שנותר לכם כעת זה את האתר ופרטי ההתקשרות שלכם רשמתם ?
בהצלחה !
ולהתראות בפעם הבאה ...
הילה-מלכה www.hila-malka.yolasite.com