היי חברים המאמר יענה על שלוש שאלות חשובות :
האם קיימת חברה שמשלמת לעובדים הזוטרים הכי הרבה כסף ? ברור שלא !
בכל תעשייה אותה נבחן מעט מאוד אנשים מרוויחים את רב הכסף.
למעשה במחקר שנערך בארה"ב גילו כי העובד הממוצע מרוויח בשנה מה שהמנכ"ל שלו מרוויח ביום !
לכן זה לא פייר לכוון את החץ לתעשיית השיווק הרשתי, במקום זה אפשר לשאול : מה אני יכול לעשות בכדי לשנות את המצב ?
אפשר להתחיל בהבנה הפשוטה כי תכנית התגמולים בחברות השיווק הרשתי מתוכננות כך שמי שיוצר ומביא תוצאות מרוויח כסף , ומי שעושה מעט מתוגמל פחות !
למעשה חברות בשיווק רשתי משלמות לכם בדיוק לפי רמת הפרודוקטיביות שלכם, וכך נוצר מצב בו אתם מתוגמלים ,ולפי המחזור אותו יצרתם בארגון שלכם.
חברות בשיווק רשתי אינן שואלות אתכם מה רמת השכר בעבודה הקודמת ולפי זה מתגמלות אתכם
את החברה לא מעניין מהי רמת ההשכלה שלכם, מאיפה באתם, מהו גילכם (כל עוד עברתם 18 )
התגמול = תוצאות שיצרתם בעצמכם.
אתם משולמים על מה שאתם שווים ועל הפעילות שיצרתם ולא מה שנקבע מראש !
האם האנשים שמגיעים ראשונים מרוויחים את כל הכסף ?
ובכן , באיזה עסק זה לא כך ?
אם אתם עובדים בעסק מסורתי סביר להניח שהבעלים (שהקימו , יזמו והיו לפניכם בחברה מרוויחים יותר מכם ) זה נכון גם בשוק הנדל"ן (מי שקונה ראשון נהנה מעליית מחירים לקונה הבא אחריו) וזה נכון לגבי כל תעשייה !
למעט תעשיית השיווק הרשתי , לדוגמא :
ברגע זה ממש יש אנשים בארגון שלי שהגיעו שנה ושנתיים אחרי לעסק ומרוויחים יותר ממני !
אני קוראת לזה פייר, הסיבה לכך היא : שהם יותר פרודוקטיביים ממני הם מביאים תוצאות טובות יותר בזמן קצר יותר, הם מעבירים יותר מוצרים לשוק ולכן החברה משלמת להם יותר ...
העובדות הם : כל אדם יכול להצטרף לחברת שיווק רשתי היום ולהרוויח יותר מהקודמים לו מכיוון שהתוצאות שלו הן טובות יותר ואין קשר ומי צירף מה.
האם זה נכון לגבי עסק רגיל ? ממש לא !
האם כולם יכולים לעשות שיווק רשתי ?
האם כולם יכולים להיות עצמאים ?
האם כולם יכולים להיות מנכ"לים ? טייסים? שופטים ברור שלא !
ישנם עוד הרבה פרמטרים שצריכים להתקיים ע"מ שאדם ייצר הצלחה בכל תחום שהוא !
ובכן ,אז האם כולם מתאימים התשובה היא : לא
האם כולם יכולים : אני מאמינה שכן.
זאת מאחר ומי שבוחר לעשות שיווק רשתי, ושיווק בכלל נדרשת למידה ומיומנות. אדם צריך להיות בתזמון הנכון בחייו בכדי לגשת לנושא , ולהבין מה נדרש ממנו בכדי לייצר את הפירות אליהם הוא שואף !
אני מקווה שהמאמר הקצר עזר לכם להפריד את העובדות מהמיתוסים לגבי תעשיית השיווק הרשתי
הילה – יוצרת ומייסדת "הסוד הקטן להצלחה הגדולה" לקבלת הספר בחינם, הספר שמגלה את הסודות הגדולים בתעשייה, לחץ על הלינק (www.hila-malka.yolasite.com)