בין אקולוגיה
קו אופ ישראל, הרשת הצרכנית הפעילה תחת ניהולו של עופר פיינשטיין, הינה רשת השיווק השלישית בגודלה במדינה ובין הרשתות המצליחות ביותר באזורים ובישובים כפריים וקהילתיים. בין אקולוגיה , לא בכדי, שמה לה רשת קו אופ כאשר עופר פיינשטיין בראשותה, את ערכי ההוגנות, האמינות והתרומה לסביבה. תודות להבנה כי השתלבות בקהילה הינה מתחייבת מאופי הרשת השיתופית וכי שיתופיות וסינרגיה סביבתית הינן מאבני היסוד של הרשת – הוחלו לא מעט חידושים ושינויים באגודת קו אופ.
מעט היסטוריה
תחילתו של קואופרטיב קו אופ מצוי אי שם בשנת 1939, עת הוקם כאגודה שיתופית בענף המזון. כבר שלוש שנים לאחר מכן החלה האגודה להפעיל חנויות מכולת שכונתיות. עם השנים התרחבה הרשת עד שבשנות ה-80 וה-90 כללה האגודה השיתופית מערכות ניהול מודרניות ומתקדמות שהמשיכו את ההצלחה של הרשת עד שבשנת 2000 יצאה הרשת את גבולות ירושלים תוך שילוב של רשתות קמעונאות ברחבי הארץ. בשנים האחרונות מיתגה את עצמה קו אופ מחדש ויצרה מרכזי קניות כפריים ושכונתיים המותאמים לאופי הקהילה.
מוצרים בהתאמה אישית
פלח השוק הכפרי מהווה תוצאה של שיתוף פעולה אסטרטגי עם המרכולים בהתיישבות העובדת. עם יותר מ-60 נקודות מכירה חדשות והתאמה אישית לצרכי התושבים קו אופ מוכיחה שוב את יכולתה לספק את המענה המושלם ללקוחותיה, בהתחשב בצרכיהם הייחודיים ובאופיים המשתנה, על פי צו הזמן ובהתאם לשינויים במשק.
מגוון נקודות מכירה
נכון להיום פעילים ומאוגדים בקואופ ישראל כ-14,000 חברים פעילים ומדי חודש מבקרים בסניפי הרשת לא פחות ממיליון לקוחות. מנהריה ועד הערבה תוכלו למצוא את החנויות הייעודיות של רשת קו אופ, המתאימות את עצמן למרחב בו הן פעילות. ביניהן, קואופ שופ, קואופ שופ בכפר, קואופ STOP וקואופ ישראל. החנויות כולן פועלות בהתבסס על ערכים שיתופיים ודמוקרטיים תוך פעולה הדדית למען חברי האגודה ועבור קהל הלקוחות.
שיתופיות ונתינה
בין הערכים המרכזיים העומדים מאחורי פעילותה של הרשת השיתופית נמצאים בריאות כדרך חיים, מעורבות בחיי הקהילה, קיימות והוגנות הדדית. ערכים אלו באים לידי ביטוי בפעילות במרחב הקואופרטיבי, בטיפוח הקשרים של קואופ ישראל עם קואופרציות ברחבי העולם כולו, בתרומה לפעילויות חברתיות ועוד.