הצלחת הפלייר מתבססת על פרמטרים כמו עיצוב נכון, איכות חומרי הגלם, תזמון החלוקה ובחירת קהל היעד. יש לקבוע את אזור החלוקה על פי אפיון קהל היעד. כך למשל, עסקים המציעים צעצועים או ציוד תינוקות, לא יפיקו תועלת מחלוקה של פליירים באזור מגורים המאופיין בעיקר באוכלוסייה צעירה של רווקים וסטודנטים.
טיפים שימושיים לעיצוב פלייר מנצח
1. בחירה בעיצוב אסתטי ופשוט מוכיחה את עצמה. הלקוחות מקדישים בדיוק מספר שניות לעיון בפליירים לפני השלכתם, לעתים הפלייר לא יזכה גם לאותן כמה שניות של תשומת לב. עיצוב פלייר פשוט ובהיר אשר מאפשר קליטה מהירה של המסר יהיה בחירה חכמה. כך יוכל הלקוח לזהות במהרה כי זהו פלייר המקנה לו הנחה, פלייר אשר ישמש אותו בעתיד.
2. אם תרצו לעודד את קהל הלקוחות שלכם לשמור את הפלייר כדאי לשלב בכל פלייר גם ערך מוסף. אם הפלייר ישלב את תפריט המסעדה למשלוחים, קופונים של הנחה או מידע שימושי אחר, ישנה סבירות גבוהה יותר לשמירת הפלייר בבית הלקוח.
3. בחירת הצבעים משמעותית להצלחת הפלייר, יש לשים לב להתאמה בין הצבעים, תבנית העיצוב, הלוגו, הגופן וכן הלאה. אם בצעתם את עיצוב הפלייר בעצמכם כדאי לבקש חוות דעת של חבר.
4. כל פלייר מביא עמו מסרים סמויים לצד מסרים גלויים, שלבו בהתאם תמונות, סוגים שונים של כתיבה, פנייה אישית, צבעים ושאר אלמנטים התואמים את המטרות והיעדים שלכם. יש לזכור כי הפליירים מהווים חלק בלתי נפרד מתהליך המיתוג של העסק.