אם מפת הסיביות מכילה יותר מדי פרטים, אתם וודאי תוהים למה אנו לא משתמשים כללית בסוג אנימציה של צורות. התשובה היא שאנימציה שמבוססת על צורות מורידה הרבה מהביצועים. לדוגמה אנו רוצים להפוך פנים של אדם לצורות, הסיבוך להשתמש למבצע כזה בצורות לא שווה את זה כיbitmaps מצריך פחות זמן והתוצאה תהיה אותו דבר לתמונה כזו, אבל עדיין התחשבו בחוזקו של המעבד שלכם, זה יכול לגרום לפלייבק מקוטע בזמן ההפעלה.
ההחלטה להשתמש ב bitmaps או צורות תלויה מה אתם צריכים להשיג, אם אתם רוצים אנימציה עם פרטים גבוהים כנראה שתשתמשו ב bitmap , אם אתם רוצים אנימציה שאתם תוכלו לשנות אז צורות יותר הגיוני לכם.
אם אתם צריכים ערבוב של השניים אתם יכולים לשנות תמונה לגרפיקה, אבל אחרי שעשיתם את זה אתם צריכים לבדוק שהפרטים נשמרו אותו דבר ואם הגרסה יציבה בלי להסתבך סיבוכים מיותרים.
להימנע מהקטנה והגדלה מיותרים של bitmap
ישנו עוד דבר אחד חשוב שצריך לחשוב עליו לפני שמשתמשים ב bitmap . כמו שציננו bitmapיכול להיות איכותי כשהוא ממורכז. עם המחשבה על זה, חשוב מאוד לדעת אם אנימציה שהכנתם היא בגודל שרציתם כאשר מסתכלים עליה עם רזולוציות שונות, מכשירים אחרים והאפקט של הbitmap באנימציה.
לפעמים גודל האנימציה לא מכוון בכלל, אם אתם מערבבים בין הגובה לרוחה, והתוכן מופיע על התמונות, לסיכום בעל מקצוע אנימציה יודע במה עדיף להשתמש ובמה לא , בנוסף בעל המקצוע יכול להחליט איך לבנות אנימציה עם צורות או עם bitmap סופו של דבר מה שאנו מחפשים הוא אנימטור שיכול לחשב ולהפעיל כל אפשרות.
Bitmap היא בעדיפות יתר כי היא יותר תומכת ופחות מכבידה על הזיכרון.