התהליך של הגדלת אחוזי ההמרה, הוא אחד התהליכים החשובים ביותר בכל ארגון. אחת הבעיות הגדולות של ארגונים היא שהרבה עסקאות פוטנציאליות לא מצליחות להיסגר, עקב ניהול תהליכים שגויים של מכירות. בעיה גדולה נוספת היא שאין הליך של תחקור ומעקב אחרי אמצעי הפרסום חיצוניים של החברה ואחרי יעילותן של מילות המפתח בהם היא משתמשת. במאמר הבא נדבר על מערכת ניהול לידים Leadya ועל שני יתרונות עיקריים שלה – היכולת שלה שלה לתעדף פניות בעלות פוטנציאל עתידי על פני כאלו שהפוטנציאל שלהן נמוך, וכן היכולת שלה לזהות אילו מילות מפתח או אפיקי פרסום עובדים ואילו לא, ובהתאם לכך לאפשר לחברה לקבל החלטות שיווקיות נכונות.
היתרונות העיקריים של מערכת ניהול לידים Leadya
· לא כל הלקוחות הם שווים בחשיבותם, ויש לקוחות שיש להשקיע בהם יותר מאמצים ותשומת לב מאחרים, היות והפוטנציאל העתידי שלהם הוא גדול יותר מכאלה שיתבצע מולם משא ומתן עיקש שבסופו של דבר יסתיים באי מכירה. מערכת ניהול לידים Leadya מסייעת למנהל המכירות לתעדף כל ליד בהתאם לפוטנציאל העתידי שלו, ובעזרת זה לנהל באופן יעיל את הלידים, כלומר, לסגור את הטיפול בלידים הלא איכותיים מוקדם ככל האפשר, ובכך לפנות לאנשי המכירות זמן יקר שבו הם יסגרו עוד עסקאות.
· ישנן מקורות שיווק שלא מספקים את הסחורה כראוי. מערכת ניהול לידים Leadya מסייעת לנתח אלו מקורות הינם אפקטיביים לחברה ואלו מקורות הינם בלתי אפקטיביים לחברה. היתרון הגדול של מערכת ניהול לידים Leadya הוא בכך שהיא יכולה לזהות דרך איזו מילת מפתח הגיע כל פונה ובהתאם לכך להבין אלו מילות מפתח מניבות לידים ואילו אינן מניבות לידים. במידה ומילת מפתח או אפיק פרסום במסוים אינם מביאים לידים, הרי שצריך להפסיק את השימוש בהם מוקדם ככל האפשר, ולעבור לשימוש במילות מפתח או באפיקים פרסומיים יעילים, שיביאו יותר לידים לצוות המכירות של החברה, שבאמצעותם ייסגרו יותר מכירות.
לסיכום
מערכת ניהול לידים Leadya נחוצה לכל חברה שמעוניינת להגדיל את המכירות שלה, והרי כל חברה היא כזו, ולכן השימוש במערכת מומלץ בחום עבור כל חברה.
המאמר נכתב ביוזמת חברת Dreamview המציעה שירותים של בניית אתר קופונים ו – בניית חנות וירטואלית