התהליך של הגדלת אחוזי ההמרה, הוא אחד התהליכים החשובים ביותר בכל ארגון. אחת הבעיות הגדולות של ארגונים היא שהרבה עסקאות פוטנציאליות לא מצליחות להיסגר, עקב ניהול תהליכים שגויים של מכירות. בעיה גדולה נוספת היא שאין הליך של תחקור ומעקב אחרי אמצעי הפרסום חיצוניים של החברה ואחרי יעילותן של מילות המפתח בהם היא משתמשת. במאמר הבא נדבר על מערכת ניהול לידים Leadya ועל שני יתרונות עיקריים שלה – היכולת שלה שלה לתעדף פניות בעלות פוטנציאל עתידי על פני כאלו שהפוטנציאל שלהן נמוך, וכן היכולת שלה לזהות אילו מילות מפתח או אפיקי פרסום עובדים ואילו לא, ובהתאם לכך לאפשר לחברה לקבל החלטות שיווקיות נכונות.
כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported