מערכת ניהול לידים הינה מערכת העוזרת לכם לנהל פניות של לקוחות ממקורות שונים, כמו אתר הבית, דפי נחיתה, רשימות אקסל מתערוכות וכנסים, וכל מקור חיצוני אחר. מערכת ניהול לידים מספקת לכם מגוון יתרונות למקסום אחוז ההמרה של הליד, משלב השארת הפרטים, לשלב סגירת העסקה.
במאמר הבא נדבר על אחת הפונקציות החשובות ביותר של מערכת ניהול לידים – תעדוף עסקאות. כמו כן נדבר על סיוע המערכת בקביעת אמצעי הפרסום העדיפים, והקצאת כוח האדם המתאים ביותר לכל עסקה.
תעדוף עסקאות
לכל לקוח יש פוטנציאל סגירת עסקה שונה, וגם אם מדובר בסיכוי גבוה לסגירת עסקה, יכול להיות שמדובר בעסקה זניחה, שלא תניב לחברה רווחים גבוהים. חוכמתה של מערכת ניהול לידים, היא בכך שהיא מבצעת תעדוף של הלקוחות לפי פרמטרים שונים, כמו סכום העסקה ורמת העניין של הלקוח, היות וכל לקוח יכול להיות "לקוח חם", ויכול להיות לקוח שרק בא כדי לרחרח. התעדוף מבוצע בין השאר על סמך פרופיל הלקוח, ועד כמה הוא מתאים לקבוצת היעד של השוק בו אתם פועלים.
יש לקוחות שפוטנציאל המכירה להם הינו גבוה מאוד, ולעומת זאת לקוחות שמולם יתנהל משא ומתן עיקש, שלבסוף לא ייצא ממנו כלום. המערכת תזהה את הפוטנציאל של כל עסקה, ותעזור לכם לבצע את חיזוי הפוטנציאל של כל עסקה מראש, ולחזור ללקוח שהשאיר את הליד, במהירות המתאימה. בעזרתה האדיבה של מערכת ניהול לידים, תוכלו לחזור ללקוחות החמים במהירות שיא, וללקוחות הקרים, רק בסוף היום.
השקעה בדרך הפרסום הכדאית ביותר
באמצעות מערכת ניהול לידים ניתן להוציא דוחות, שיאפשרו לכם להבין איזו דרך פרסום עדיפה על השאר, ומה ניתן לשפר בכל דרך פרסום, באופן כזה שהיא תמקסם את הפוטנציאל שלה.
המאמר נכתב ביוזמת חברת Dreamview העוסקת בתחום בניית אתרים ו קידום אתרים
הקצאת כוח אדם מתאים לכל עסקה
הרבה מן הפניות הן לצורך קבלת מידע כללי, והסיכוי שהן יסתיימו במכירה, נמוכים. בזכות יכולת התעדוף של המערכת מנהל השיווק יקצה את כוח האדם שלו בהתאם, הוא יפנה את העסקאות הגדולות והמבטיחות לתותחי המכירות, ואת העסקאות הקטנות שפוטנציאל המכירה בהם הוא נמוך יותר, לעובדים החדשים.