מג'נטו היא פלטפורמה מצוינת עבור ניהול של אתרי מסחר אלקטרוני, והיא המובילה בתחום אתרי המכירות באינטרנט. המיזם מתפתח כל הזמן, מאז שנת 2008 שבה קמה התוכנה. יש במג'נטו כיום כ-1700 תוספים, ולא פלא שאתר המכירות EBAY רכש אותה לא מזמן. במאמר הבא נדבר על בניית אתר magento ועל הגורמים שאותם עליך להביא בחשבון בבניית חנות ווירטואלית בפלטפורמה הזו. נדבר על התוכנית העסקית שעליך להתוות לפני שאתה עובר ליישום, על תכנון התקציב של החנות, ועל השקעה מקדימה בנושא הקטלוג, כיוון שרק אם הוא יהיה מפורט ויכיל את המידע הדרוש במלואו, יתבצעו בחנות שלך הרבה רכישות.
תוכנית עסקית
אם אתה מנהל חברה גדולה, עליך לחשוב מהו אחוז המשאבים שאתה מתכוון להשקיע בחנות הווירטואלית שלך, שתיבנה באמצעות בניית אתר magento, והאם הצוות הקיים שלך באמת מתאים לתפעול האתר. אם יש לך עסק קטן, עליך לשקול את הצעדים שלך בטווח הקצר והארוך. שאל את עצמיך האם החנות הווירטואלית שלך תהיה מקור ההכנסה העיקרי של הכנסתך, או שמא מדובר בהכנסה נוספת מחוץ לשעות העבודה של החנות הפיזית.
תקציב
התקציב הינו הגורם החשוב ביותר בנושא החנות הווירטואלית, הנבנית באמצעות בניית אתר magento, ויש לחשוב עליו לעומק לפני שמקבלים את ההחלטה כמה להשקיע באתר, כי לכל אחד יש תקציב משלו והוא מוגבל. הרישום החינמי לתוכנה עלול לייצר את האשליה שהתקציב שלך ייגמר הרבה יותר מאוחר מאשר מה שיהיה בפועל. בפועל תכנון האתר כרוך בהוצאות תכנון רבות, והוצאות של בניית האתר על ידי חברה טובה לבניית אתרים.
קטלוג מוצרים
גם אם יש לך אלפי מוצרים פשוטים ומוגדרים – עדיין תזדקק למשאבים רציניים ולאסטרטגיית סילום איכותית בעת בניית אתר magento. אם "הגרת" למערכת מג'נטו ממערכת ניהול תוכן אחרת, מומלץ לייבא אליה את הקטלוג, רשימת הלקוחות וההיסטוריה של ההזמנות מהאתר הקודם, על מנת שלא ייאבד מידע עסקי חשוב.
מעוניינים בחנות ווירטואלית – פנו לחברת בניית אתרים עם ניסיון במג'נטו
אם אתם מעוניינים בבנייה של חנות ווירטואלית, פנו לחברה לקידום אתרים שבבעלותה ניסיון רחב בתחום, ובמיוחד באתרי מסחר אלקטרוני הבנויים באמצעות בניית אתר magento.
המאמר נכתב ביוזמת חברת Dreamview העוסקת בתחום בניית אתרים ו קידום אתרים