חפש מאמרים:
שלום אורח
17.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

SOLIAIR™: תרופה טבעית חדשה לטיפול באסטמה, ברונכיטיס ובהפרעות נשימה אחרות!

SOLIAIR™ הוא תערובת של תמציות בוטניות ותוסף מזון המכיל הרכב ייחודי של מרכיבים, בעל השפעה רפואית מועילה.

כל תמצית בוטנית של SOLIAIR™ אושרה והוגדרה על ידי משרד הבריאות הישראלי ובהתאם לתקנת מועצת הרוקחים בישראל. SOLIAIR ™ הינו פטנט רשום!

SOLIAIR™ יכול לתרום לחיזוק מערכת הנשימה ועשוי לסייע לחולים במחלות כרוניות בדרכי הנשימה ובמחלת ריאות חסימתית, כגון :

- COPD (מחלת חסימתית כרונית של דרכי הנשימה שבדרך כלל נגרמת על ידי עישון) .

- אסטמה .

- Bronchiectasis (ברונכיטיס) .

COPD ואסטמה הם מחלות נפוצות: 5% מהאמריקאים מעל גיל 18 ו 5-10% מהישראלים סובלים או יסבלו מ- COPD (מחלה ריאה חסימתית כרונית). הערכה היא כי 340 מיליון אנשים ברחבי העולם סובלים ממחלה זו. אומדנים מראים כי בישראל 2% מהמבוגרים סובלים מאסטמה. השכיחות בארה"ב של המחלה אצל מבוגרים הוא קרוב ל -8%.

עלויות טיפול ל-COPD והסיבוכים שלה הסתכמו בשנת 2006 ב- $176,800,000,000 וצפויים לעלות ל- $389,200,000,000 עד שנת 2014 ול- $832,900,000,000  עד שנת 2021 !

זיהומים בדרכי הנשימה הם גורם חשוב בהחמרת המהלך הקליני של מחלת ריאות כרונית ולהגדלת התמותה ממחלות אלה.

זיהומים בדרכי הנשימה, הכוללים שפעת עונתית גם הם פוגעים באוכלוסייה הצעירה והבריאה ויש להם מסבי נזק כלכלי חמורים עקב היעדרויות מהעבודה ובית הספר , והסיבה המרכזית לאשפוזים בבתי חולים.

הטיפול התרופתי הקונבנציונלי למחלות ריאה חסימתית (Obstructive Lung Diseases):

טיפול ותחזוקה שוטפת כוללת מגוון רחב של תרופות שנלקחים (באמצעות משאפים):

- תרופות סטרואידים, אשר עלולות לגרום לתופעות לוואי מקומיות (פטרת פה, צרידות) ובמינונים גבוהים - גם לתופעות לוואי כלל מערכתיות שליליות.

- Bronchodilators .

- במהלך אירועי COPD (מחלה ריאה חסימתית כרונית) החרפת הניהול המערכתי של הסטרואידים בגוף הינו שכיח. טיפול כזה נושא תופעות לוואי משמעותיות, כגון - שמירת מלח והעלאת רמת הסוכר בדם.

המצב כיום של טיפול בתרופות קונבנציונליות:

1. יש יעילות מוגבלת בחולים עם אסתמה ולא יכול לעכב באופן משמעותי את ההידרדרות של תפקוד מערכת הנשימה בחולים עם COPD ואינו מפחית את החמרת המחלה, אשפוז ותמותה.

2. גורם לתופעות לוואי.

3. הוא יקר.

חולים שנטלו SOLIAIR™ דיווחו על ירידה בזיהומים עונתיים של דרכי הנשימה. הפחתת השכיחות של זיהומים בדרכי הנשימה הינו פוטנציאל אדיר.

תוסף המזון SOLIAIR™ הינו ללא תופעות לוואי ואין לו אינטראקציה עם תרופות קונבנציונליות המשמשות לטיפול בהפרעות בדרכי הנשימה!

- לאתר החברה ולמידע נוסף על SOLIAIR™, לחץ כאן!

בברכה,

SOLIAIR™ צוות

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

סולומון יעקב - ביוגרפיה:

בגיל 69, הממציא (סולומון יעקב) חווה דום לב ואובחן במחלה כרונית דלקתית של הריאות - COPD (מחלת ריאות חסימתית כרונית). הטיפול המומלץ היה קורטיזון ואפילו טיפול חמצן בשלב מאוחר יותר. בידיעה מוקדמת על תופעות הלוואי של הסטרואידים, סולומון החליט לפתח הרכב צמחים (מרקחת) ולטפל בעצמו עם זה. הפיתוח של הרכב הצמחים נעשה בניסוי וטעייה (באקראי), תוך בדיקת ההשפעה הרפואית של ההרכב על עצמו.

סולומון הבין ש- COPD היא מחלה מורכבת וטיפול כל שהוא יצטרך להתמודד עם מספר היבטים שונים של המחלה, ככל הנראה על ידי שימוש בתערובת מורכבת של תמציות צמחים. כל תמצית בהרכב טיפל בהיבטים רפואיים ספציפיים של המחלה, כמו: שיפור מחזור הדם, תפקודי כבד, דלקות ועוד. סולומון מצא הרכב צמחים שהיה יעיל מאוד ובתוך תקופה קצרה של זמן, בדיקת המעבדה הרפואית שלו הוכיחה שיפור יוצא דופן!

יצירת קשר עם חברת SOLIAIR™:

שם: סולומון יעקב

דואר אלקטרוני: solomonj40@gmail.com

כתובת החברה: רחוב פרויד 12 חיפה, 34753 ישראל

אתר האינטרנט: www.breathing-disorders-cure.edu.tf

טלפון: 077-2070233

טלפון נייד: 054-7295023

* SOLIAIR™ מצגת החברה (פאוור פוינט): www.goo.gl/6faUeJ

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סולומון יעקב

מאמרים נוספים בנושא אסטמה ואלרגיה

מאת: דוד כהןאסטמה ואלרגיה09/02/201542 צפיות
לא מעט אנשים, צעירים ומבוגרים, מוצאים את עצמם מתמודדים עם אסתמה ברמות שונות. הבאנו לכם כמה סיבות מה גורם להחמרת התופעה וכיצד אפשר לטפל בה

מאת: אליס פ.סטפןאסטמה ואלרגיה13/05/145964 צפיות
מהם הסוגים של פסוריאזיס? אם אי פעם יש לך עסק עם פסוריאזיס שאתה מכיר את ההרגשה של נאבק עם עור אדום, מגורה , מכוסה קשקשים . האם אתה יודע איזה סוג של פסוריאזיס יש לך ? היית אפילו מודע היו יותר מאשר רק סוג אחד ? יש , למעשה, שלושה סוגים עיקריים של פסוריאזיס ולמרותשהתסמינים הבסיסיים הם אותו הדבר, הם כולםקצת שונים.

מאת: Daniel.Bאסטמה ואלרגיה24/03/147871 צפיות
הטיפול הרפואי במחלות נשימה הוא בדרך כלל שימוש בתרופות המרחיבות את הסימפונות ומפחיתות את המאמץ הנדרש מהחולה על מנת להכניס אוויר לריאותיו. אבל, מעבר לטיפול התרופתי, יש הרבה דברים שניתן לעשות שאולי לא ירפאו את המחלה לחלוטין, אבל בהחלט יוכלו להקל על תסמיניה.

מאת: ולרי בריארטאסטמה ואלרגיה05/01/148657 צפיות
אנו עושים רבות בכדי לשמור על אויר נקי שאותו אנחנו נושמים אך אין לנו באמת שליטה על כך. אנחנו לא אחראים על החומרים הכימיקלים שנפלטים לאויר, ואנחנו לא יודעים אילו חומרים מזיקים אנחנו נושמים ועד כמה הם פוגעים בנו. מה שבטוח - יש לנו את השליטה ואת הכלים לשפר ולטהר את האויר בבית, במשרד וברכב.

מאת: ולרי בריארטאסטמה ואלרגיה18/12/138473 צפיות
בשנים האחרונות הביקוש והסקרנות למטהרי אוויר עלה, בעיקר מהסובלים מאסתמה. מטהרי אוויר ביתיים ואיכותיים מנקים ומטהרים את האוויר ממזיקים ואלרגנים שונים אשר משפיעים ומקשים על חולי האסתמה. מטהרי האוויר הללו הוכיחו את עצמם ככלי מאוד יעיל אשר עוזר ומשפר את חייהם של רבים מהסובלים מאסתמה ונותן להם הקלה ונוחות בפעילות היום יומית שלהם, בבית ובמשרד.

מאת: ולרי בריארטאסטמה ואלרגיה18/12/138575 צפיות
בשנים האחרונות הביקוש והסקרנות למטהרי אוויר עלה, בעיקר מהסובלים מאסתמה. מטהרי אוויר ביתיים ואיכותיים מנקים ומטהרים את האוויר ממזיקים ואלרגנים שונים אשר משפיעים ומקשים על חולי האסתמה. מטהרי האוויר הללו הוכיחו את עצמם ככלי מאוד יעיל אשר עוזר ומשפר את חייהם של רבים מהסובלים מאסתמה ונותן להם הקלה ונוחות בפעילות היום יומית שלהם, בבית ובמשרד.

מאת: רונןאסטמה ואלרגיה03/06/131894 צפיות
אלרגיה מוגדרת כתגובה של מערכת החיסון של הגוף כלפי חומרים אשר אינם מזיקים לו וכתוצאה מכך להופעת סימפטומים אשר מופיעים בדר"כ כתוצאה ממחלות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica