בניית אתרים הינה תחום מאוד נפוץ בימינו, וזאת עקב הדרישה הגדולה לתחום, שכן כמעט כל עסק בשוק אשר מכבד את עצמו מקים כיום אתר. כך יוצא שיש הרבה חברות שבונות אתרים, אך לא כולן טובות ומנוסות באותה המידה, וכדאי לבחור חברת בניית אתרים בזהירות ומתוך בדיקה מעמיקה. לאחר בניית האתר יש ליצור אליו תנועת גולשים, ואחת השיטות הפופולאריות לכך היא פרסומו באתרי הפורטל. במאמר הבא אעסוק בנושא בניית אתרים ובנושא אתרי פורטל, הפופולאריים מאוד בימינו.
בנייה וקידום אתרים
כשאתם בונים אתר אינטרנט, השקיעו בכך מחשבה רבה ואל תנסו לבנות אותו לבד בעצמיכם, בחרו בחברה מקצועית שתעשה זאת עבורכם. ככל שתשקיעו מחשבה ומאמץ בשלב בניית האתר, כך תגדילו את תנועת הגולשים לאתר שלכם לאחר שהוא ייבנה. מומלץ להזין באתר, מאמרים מקצועיים מהתחום בו אתם עוסקים, ותכנים מעניינים. קידום אתרים הוא מלאכה אותה יש להשאיר למומחים, וכדאי שהחברה של בניית אתרים שתבנה עבורכם את האתר, גם תקדם אותו, היות ושני הדברים הללו קשורים אחד בשני בעבותות, ורצוי שייעשו תחת קורת גג אחת, על ידי אותה חברה של בניית אתרים.
אתרי פורטל
פורטלים הם למעשה אתרים שבהם יש רשימה גדולה של בעלי מקצוע מתחומים שונים, והם מקנים לבעלי המקצוע פרסום ולקוחות חדשים. כל פורטל מרכז בתוכו קישורים רבים למגוון של בעלי מקצוע או לבעלי מקצוע מסוג אחד בלבד. אתרים אלה ממוקמים גבוה מאוד בגוגל, וכשלקוח מבצע חיפוש של בעל מקצוע כזה או אחר בגוגל הוא יגיע לאותם אתרי פורטל, כך שפרסום בהם הוא משתלם מאוד ולעיתים קרובות הוא חינמי.
פורטל לבעלי מקצוע יכיל בתוכו גם מאמרים, סרטונים וכתבות אך לא בהכרח. הוא יכול להיות גם אתר אינדקס שמרכז בו בעלי מקצוע רבים ויכיל קישורים לאתריהם, מבלי לכלול הרבה תכנים, או מבלי לכלול תכנים כלל. פורטלים מוצלחים מהווים מוקד משיכה ללקוחות רבים המחפשים בעל מקצוע כזה או אחר בגוגל. פרסום באתר פורטל הינו מומלץ גם לאתרים שיש ברשותם אתר תדמית, וגם לעסקים שאין ברשותם אתר כלל.
המאמר נכתב ביוזמת חברת Dreamview המציעה שירותים של בניית אתר קופונים ו – בניית חנות וירטואלית