בניית אתר של מסחר אלקטרוני הינה פופולארית מאוד כיום, וזה דבר מובן, היות וחנות וירטואלית חוסכת לכם תשלום רב של דמי שכירות, חשבונות שונים וכוח אדם. כשמחליטים על בניית אתר רצוי לקחת מספר דברים בחשבון, ובמאמר הזה אתרכז בשלושה. ראשית, בצעו בחירה נבונה של חברת בניית אתר. שנית, קבלו החלטה לגבי אילו מוצרים אתם בכלל מעוניינים למכור, ולאיזה פלח שוק אתם מעוניינים למכור אותם, שלישית, אל תוותרו על נושא קידום האתר וכשאתם בוחרים חברה לבניית אתר, קחו במסגרת החבילה שלה גם את שירותי הקידום שהיא מציעה.
סוג מוצרים וקהל היעד
הצעד הראשוני של בניית אתר מסחר אלקטרוני הוא להחליט אילו מוצרים הנך מעוניין למכור. החלטה זו חייבת להתקיים לפני בניית האתר כמובן, וחייבת לכלול בתוכה את ההחלטה מיהו קהל היעד של המוצרים הללו, היות ולא מומלץ לירות לכל הכיוונים, אלא למקד את המכירות לאוכלוסייה שתרכוש את המוצרים באחוזים הניכרים ביותר. ההחלטות הללו הינן הבסיס שעליו תישען בניית אתר האינטרנט שלכם.
בחירת חברה לבניית אתרים
בחירת חברה של בניית אתר היא החלטה שצריך לקבל בזהירות ולא כלאחר יד. הכי חשוב שהחברה תהיה מקצועית ושהשירות שלה יהיה ראוי. איך ניתן לדעת את זה? ניתן להסתכל על האתרים הקודמים שהיא בנתה ולהתרשם מסגנונם, ואת אותם אתרים תוכלו לראות באתר שלה, כי כל חברה מציגה לראווה באתר שלה, חלק מהאתרים שהיא בנתה לחברות אחרות. ניתן גם ליצור קשר עם אחת מהחברות הללו, ולשאול את בעליה עד כמה היה מרוצה מהחברה שבנתה לו את האתר.
קידום האתר בגוגל
נושא קידום האתר בגוגל הוא חשוב ואסור לוותר עליו. קידום אתרים הוא תהליך שבאמצעותו האתר שלך ממוקם כמה שיותר גבוה במנוע החיפוש של גוגל. מיקום גבוה בגוגל משמעו יותר גולשים שנכנסים אליך לאתר, ובשורה התחתונה יותר מכירות לעסק שלך. את התהליך הזה העסק שלך לא אמור לעשות בעצמו, היות ויש מומחים לדבר, והבשורות הטובות הן שברוב המקרים, אותה חברה שתבנה לך את האתר, תציע לך חבילה שכוללת בתוכה גם קידום שלו בגוגל. אם בחרת חברה לבניית אתרים והתרשמת ממנה לחיוב, והיא תציע לך גם קידום במסגרת החבילה, קבל את ההצעה, כי הכי טוב שכל השירותים יהיו תחת קורת גג אחת.
המאמר נכתב ביוזמת חברת Dreamview המציעה שירותים של בניית אתר קופונים ו – בניית חנות וירטואלית