כשאתם בוחרים חברה של בנית אתרים אתם חייבים לשים לב להרבה פרמטרים, שבזכותם יהיה לכם אתר טוב ונעים לעין. אתר שיהיה נוח לגלוש בו, שיעלה מהר, שהתוכן בו יהיה רהוט וללא שגיאות כתיב ויהיה גם מקדם מכירה. אתר האינטרנט שלכם הוא חלון הראווה של העסק שלכם, ואינני משתמש סתם במטאפורה הזו. דרך אתר האינטרנט שלכם הגולשים צופים בתמונות של המוצרים שלכם, ואם מדובר באתר מכירות שדרכו ניתן לשלם ולהזמין את המוצר, ההשקעה בו היא ההבדל בין הרבה מכירות למעט מכירות. ברצוני להתרכז בשני פרמטרים בבחירת חברה של בנית אתרים.
יצירתיות
יש להבין שבניית אתרים דורשת יצירתיות. בונה אתרים הוא כמו אמן, וכמו בכל מקצוע, גם בבניית אתרים יש בעלי מקצוע גרועים, בינוניים וטובים. בונה אתרים טוב יידע לשלב ולעשות סינתזה נכונה בין תוכן איכותי, שגם יהיה כתוב באופן רהוט, גם יקדם עניין ומכירה, גם יעוצב כראוי וגם יהיה בנוי באופן כזה שנוח לגלוש בו. רב אמן של בנית אתרים יבנה לכם אתר המשלב בתוכו בהרמוניה את כל המרכיבים הללו.
איך נדע עד כמה החברה של בנית אתרים הינה יצירתית? על פי עבודות קודמות כמובן. הסתכלו באתרים שהיא בנתה, גלשו בהם, ושימו לב עד כמה האתר שלהם נוח לגלישה, יפה לעין, ועד כמה התוכן שלו איכותי ומקדם מכירה.
ניסיון
הפרמטר המרכזי המודד את איכות החברה של בניית אתרים הוא הניסיון שלה. ככל שהחברה צברה ניסיון רב יותר, כך הסיכוי לקבל אתר מקצועי וטוב יותר הינו גדול יותר, לכן בחרו בחברה שיש לה הרבה ניסיון, ואת זאת תוכלו לדעת לפי איכות העבודות הקודמות שלה. חברות מקצועיות ומנוסות של בנית אתרים יבנו אתר שהתוכן בו והעיצוב שלו יהיו אלה אשר מושכים את העין ויביאו למכירות ולחשיפה. אחת הסיבות לכך שהניסיון הוא כה חשוב היא העובדה שאדם שצבר ניסיון, עבר הליך של ניסוי וטעייה, שמקנה לו מצוינות.
שימו לב גם לגודל החברות שלהן אותה החברה בנתה את האתר, היות וזה מלמד על מוניטין טוב, שגרם לחברה גדולה להזמין שירותי בניית אתר אצלה.
המאמר נכתב ביוזמת חברת Dreamview המציעה שירותים של בניית אתר קופונים ו – בניית חנות וירטואלית