בשנים האחרונות, לצרכנים כבר אין את המחסום הפסיכולוגי של רכישה באינטרנט, והם פוקדים את אתרי המסחר האלקטרוני בהמוניהם. אתרי הקופונים זכו בעולם להצלחה מסחררת, וכנראה הם אלה שסללו את הדרך לעלייה המשמעותית של הצרכנים ברכישה בחנויות וירטואלית. בנוסף, כמו בהרבה דברים אחרים, בני אדם הם חששניים מטבעם, ורק לאחר שנוכחו לראות אצל חבריהם ה"נועזים" שביצעו רכישות בחנויות וירטואליות בהצלחה ולא נכוו, הם החלו לבצע רכישות וירטואליות בעצמם, ויש אף כאלה שמבצעים כמעט את כל הקניות שלהם דרך האינטרנט. עקב כך הקמת חנות וירטואלית עבור העסק שלך הינה משתלמת ביותר.
רכישת מוצר בלחיצת כפתור
הקמת חנות וירטואלית מאפשרת ללקוחותיך לרכוש את המוצר בו הם חפצים, וכל זאת בלחיצת כפתור. כמו שאומרים אצלנו, זמן שווה כסף, וביום שישי לא תמיד מתחשק ללקוח שלך לעשות סידורים וללכת לחנות הפיזית שלך, לכן הקמת חנות וירטואלית תעזור, לא רק לך כבעל העסק, אלא גם ללקוחותיך שלא צריכים להטריח את עצמם וללכת לקניון, או לחנות שלך שלעיתים נמצאת רחוק מאוד מביתם. הם לא צריכים לחפש חנייה ולא צריכים לעמוד בתור, כך שהם יודו לך על המהלך.
פתוח עשרים וארבע שעות ביממה
בחנות וירטואלית אין מגבלה של שעות, והיא פתוחה עשרים וארבע שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע, בניגוד לחנות שיש לה שעות קבועות. כמו כן ניתן לרכוש את המוצר מכל מקום, וזה כלל לא משנה היכן הלקוח נמצא. הוא יכול לשכב במיטה, לחכות בתור בקופת חולים ולבצע רכישה דרך הסמארטפון, או לרכוש את המוצר תוך כדי שהוא יושב בנוחות על כיסא העור המשרדי שלו, וזו עוד סיבה טובה מאוד שצריכה לגרום לך כבעל עסק לשקול בחיוב הקמת חנות וירטואלית.
תמונות ברורות והסבר מפורט על המוצר יגרמו לאנשים לקנות אותו
בעת הקמת חנות וירטואלית, התמונות של המוצרים בו צריכות להיות ברורות, כך שהלקוח ישתכנע שכך נראה המוצר גם במציאות, ולצד התמונה צריך להיות הסבר מפורט על המוצר, באופן כזה שבו הלקוח יידע את כל הפרטים, וירכוש את המוצר בחנות הווירטואלית שלך.
המאמר נכתב ביוזמת חברת Dreamview המציעה שירותים של בניית אתר קופונים ו – בניית חנות וירטואלית