הרבה יזמים נמשכים אל הרעיון של בניית אתר דיל יומי, אתרי קניות חברתיות ואתרי מסחר אלקטרוני. בניית אתר דיל יומי והקמה של אתרי מסחר ומכירות, הינם פופולריים מאוד בקרב גולשי האינטרנט. מאז שהחלה הפריחה של אתרי הקופונים, לא מעט יזמים אשר מחפשים אחר הזדמנויות עסקיות, פותחים אתר כזה. בניית אתר דיל יומי נושאת עמה יתרונות רבים ויש לה מאפיינים מיוחדים.
יתרונותיהם של אתרי דיל יומי עבור בתי עסק
בית עסק אשר מציע קופונים דרך אתר דיל יומי באינטרנט, נהנה מפרסום אטרקטיבי. פרסום זה הוא זול הרבה יותר מאמצעי הפרסום האחרים, וכמות האנשים שנחשפים לפרסום זה היא אדירה, וככל שאתר הדיל היומי יותר פופולרי, כך הפרסום זוכה לצפייה של יותר אנשים. בזכות הקופונים עסקים מגיעים ללקוחות ולאזורים שלא היו מגיעים אליהם לעולם אילולא היו מוכרים את מרכולתם דרך אתרי דיל יומי. אתרי דיל יומי גם עוזרים לבית העסק להיתפס כאטרקטיבי יותר, עקב המחירים הטובים שלו וההנחות הגדולות.
מאפיינים של אתרי קופונים
לאתרי דילים יש אמצעים שמדרבנים את הלקוחות לקנות את המוצר. מדובר למשל ביצירת לחץ על הצרכן באמצעות הגבלה של כמות המוצרים/ שירותים שנותרו, או ספירה לאחור באמצעות טיימר. הוכח שאלמנטים אלה ואלמנטים אחרים נוספים שקיימים באתרי הקופונים מביאים למכירות מהירות, ולרשימת לקוחות שהסיכוי שישובו ויקנו הינה גבוהה.
מהם המוצרים והשירותים אותם ניתן לרכוש באתר דיל יומי?
הקטגוריות המובילות באתרי מסחר אלה הן – פעילויות שונות, מסעדות, ספא, שירותים שונים, מנויים של חדר כושר, תיירות, מלונאות, כרטיסים להופעות ועוד.
מעוניין לפתוח אתר דיל יומי? בניית המותג היא הבסיס
בניית אתר דיל יומי בשוק שיש בו הרבה אתרים כאלה, דורשת הוצאת כסף רב על שיווק ופרסום עד שהמותג נבנה. למעשה העלות האמתית בפתיחה של אתר דיל יומי היא לא העלות הטכנולוגית אלא העלות השיווקית עד שהאתר הופך לשם דבר בשוק, והמאמצים המרובים שיש להשקיע בעבודת השטח מול הספקים. בנוסף בעת בניית אתר דיל יומי כדאי להתמקד בנישה מסוימת שתיתן לאתר שלכם עדיפות על פני אתרים אחרים בשוק.
המאמר נכתב ביוזמת חברת Dreamview המציעה שירותים של בניית אתר קופונים ו – בניית חנות וירטואלית