כדי להתקבל לעבודה, בכל תחום שהוא, יש צורך בכישורים בסיסיים, צורך ברצון ובמוטיבציה ומעל הכל, צורך בקורות חיים. באמצעות הקובץ הפשוט הזה אותו כל אחד הופך במחי הקשת מקלדת לדף אותו הוא יכול לשלוח לכל מעסיק, הופך למעשה הבנאדם מאדם רגיל לכזה שמועמד לעבודה.
כתיבה שיווקית של קורות חיים
קורות החיים הינו קובץ משמעותי שעשוי להשפיע לך על המשך חייך, בטח ובטח על המשך דרכך המקצועית. קורות חיים אשר אינם כתובים כמו שצריך פוגמים באופן משמעותי במטרה שלך, השגת עבודה, וגורמים לכך שסיכויי הקבלה שלך אליהם יורדים באופן דרסטי. עם זאת, אם תפעלו לפי כתיבה שיווקית של קורות חיים, הנכם תגדילו באופן משמעותי את סיכויי הקבלה שלכם, או לפחות בשלב הראשוני את סיכויי הקבלה שלכם לראיון עבודה, ומשם ייתכן שהעבודה תהיה שלכם. כתיבה שיווקית של מסמך קורות החיים שלכם תוביל אתכם לשווק את עצמכם ולדחוף את עצמכם אל המשרה באופן טוב יותר. העובדה שבקורות החיים תוצגו בצורה טובה ביותר, גם עם קצת עיגולי פינות פה ושם ( אך בוודאי שהכל מוכרח להיות נכון ואמת לאמיתה), יתכן וישכנעו בצורה טובה את הממונים על המשרה בה חשקתם והם אכן יבחרו בכם למשרה זו בזכות כך.
לכל עבודה- כתיבה שיווקית של קורות חיים
רבים חושבים שלהשקיע בקורות החיים זה אך ורק כשמתמיינים לתפקיד משמעותי וגדול. כמובן שזו טעות. קורות החיים משמעותיים בכל תפקיד שהוא, כך שגם כתיבה שיווקית של קורות חיים עבור עבודה כמו עובד מחסן, עדיין תעמיד אותך במצב הרבה יותר נוח ואטרקטיבי מאשר מישהו אחר שלא דוגל בכך. הרי חשוב לזכור שבכל עבודה יש פרנסה, לכל עבודה החשיבות שלה ובכל עבודה יהיו מעוניינים שיהיו לך כישורים נוספים, כישורים אותם תבליט תוך כדי הכתיבה השיווקית, אשר יקדמו אותך לעבר המשרה.
שימוש של מסופונים לספירת מלאי
קחו לדוגמא עבודה במחסן בחנות כלשהי. לקראת סוף השנה, עושים סדר במדפים ומתחילים לבדוק מה חסר ומה לא, כמה מכירות הצליחו לעשות ברשת ואילו מוצרים נשארים על המדף לאורך זמן. לתהליך זה קוראים ספירת מלאי. בסופה של השנה מתכנסים כל עובדי החנות ומתחילים לספור את כל הציוד שיש במקום, החל מהציוד שמונח לו על גבי המדפים ועד לציוד שמתחבא בתוך קופסאות הקרטון במחסן. לפעמים זה אורך מספר ימים, לפעמים מספר שבועות ולפעמים מרכזים את הכל בלילה מאומץ ללא שינה בו העבודים שבמקום משתמשים במכשירי מסופונים לספירת מלאי, כדי שבשורה התחתונה הם יספרו את כל הסחורה שבחנות. זאת על מנת לדעת האם יש חוסר בציוד, חוסר בכסף, האם המאזנים עליהם עבדו כל השנה מדויקים ואולי אפילו במקרים חריגים ישנה מעילה מסוימת או גניבה מהחנות.
מי משתמש במכשירי מסופונים לספירת מלאי
קחו לדוגמא חנות ששופעת מוצרים, חנות של אחת מהרשתות שמתמחות במוצרי כתיבה וציוד משרדי, חנויות כמו אופיס דיפו, הום סנטר, הפיראט האדום ודומיהן. אין ספק שבחנויות אלה כמות הסחורה עצומה, במיוחד כשמדובר במספר סניפים מאותה רשת ולכן, כשממיינים עובדים, יעדיפו את אלה שהצליחו לשווק את עצמם בצורה הטובה ביותר כמתמודדים עם לחץ ועם עומס. העובדים בחנויות אלה יצטרכו לבלות קרוב לוודאי מספר שבועות על מנת להשתלט על כל הסחורה שיש בחנות ובמחסן ולספור אותה באמצעות מסופונים לספירת מלאי, על מנת להגיש למנהל דוח שימנה בדיוק מה חסר אם בכלל, כמה ואיפה. הנהלות הרשתות הללו יקבלו את הנתונים מכל חנות וכך יידעו מיהי החנות שמגלגלת את הסכומים הנמוכים ביותר ואפילו מובילה להפסדים לרשת.