יש כיום הרבה אתרי קופונים באינטרנט. אמנם זו תופעה חדשה יחסית, אך היא הצליחה תוך זמן לא רב לסחוף ציבור רחב מאוד של גולשי קופונים, והתקבעה כצורה חדשה של צרכנות. שיטת הקופונים, יוצרת מצב שבו כולם מרוויחים. הצרכן אשר קנה מוצר בקנייה חברתית, או בדילים יומיים, קונה את המוצר הזה במחיר הרבה יותר נמוך ממחירו המקורי של המוצר, הספק נהנה מרווח גדול בזמן מינימלי, ואתר הקופונים אשר מקבל חשיפה גדולה ורווחים מן עמלות המכירה, וכך ניתן לראות שכל אתר קופונים חדש שנכנס זוכה לפרסום גדול ברשת.
שיטה פשוטה
שיטת הרכישה דרך קופונים של כל אתר קופונים חדש, מתבססת על קניות קבוצתיות כך שבזכות כוחם הצרכני של חברי הקבוצה, ניתן להציע לה דיל נמוך באופן משמעותי, לעומת מחירו המקורי של המוצר. שיטת קניית הקופונים היא פשוטה וזה חלק מסוד הצלחתה, וההצלחה של כל אתר קופונים חדש.
50 אחוז הנחה לפחות
אתרים של דילים יומיים, מרכזים עבור הגולשים שלהם הרבה דילים יומיים, כאשר עסקאות אלו מוצעות במחיר של 50 אחוז לפחות, בכל אתר קופונים חדש, ממחירן המקורי. גולשים אלה נכנסים לאתר, נרשמים לרכישת הקופון שהם מעוניינים בו, וכשהוא מגיע למספר גולשים אשר הוגדר מראש, העסקה הופכת לרלוונטית. ניתן לראות גם ברשתות החברתיות, שאתרי הקופונים מציעים דילים יומיים, כדי למשוך לקוחות חדשים. זאת ועוד, לקוחות אשר בעבר נרשמו לאתר קופונים כלשהוא, מקבלים עדכונים של קופונים בכל אתר קופונים חדש, מידי יום או אחת לשבוע, על מנת למשוך אותם לרכוש קופונים חדשים.
שימו לב לפרסומים ברשת
כמעט בכל אתר קופונים, אפשר לראות הרבה דילים ישנים כדי שרוכש הקופון החדש יבין שמדובר באתר מקצועי שיש לו ניסיון וותק, וגם שזה אתר עם הרבה אפשרויות קנייה של קופונים למסעדות, בתי קפה, סופרמרקטים, חופשות, ספא, אטרקציות, רשתות אופנה ועוד. זה כבר בכל מקום! אתרי קופונים, השתלטו על עולם הצרכנות באינטרנט. כל מה שאתם צריכים לעשות, הוא לשים לב לפרסומי הדילים והרכישות הקבוצתיות היומיים והשבועיים, וליהנות מהצעות אטרקטיביות.
המאמר נכתב ביוזמת חברת Dreamview המציעה שירותים של בניית אתר קופונים ו – בניית חנות וירטואלית