במידה והחלטתם להיכנס לתוך הטרנד העולמי אשר צובר תאוצה וחשבתם על בניית אתר קופונים כדאי שתשאלו את עצמכם כמה שאלות חשובות. השאלה המרכזית והחשובה מכולם היא איך מקימים אתר קופונים, ומהן אותן נקודות חשובות, אשר צריך להתייחס אליהם כאשר מקימים אתר כזה. ב-2008 הוקם אתר גרופון וזכה להצלחה מסחררת בארצות הברית. העלייה המטאורית שלו, והצלחתו המדהימה גרמה לאנשים בכל רחבי העולם לפתוח אתרי קופונים, וההצלחה הגיעה בגדול גם לישראל. לאתר הגרופון יש כיום מעל 50 מיליון מנויים.
בניית אתר קופונים צריכה להיעשות בצורה נכונה. אתר מצליח הוא אתר שיגרום לאנשים להיכנס אליו כל יום, כדי לבדוק, אם יש דילים יומיים, או דילים של קנייה קבוצתית. אז איך בונים אתר כזה?
ישנם כמה דברים שאתר הקופונים צריך לכלול
· קודם כל האתר צריך להיות, מאורגן באופן חכם, כדי לאפשר חיפוש מהיר, של מוצרים לפי קטגוריות ואזור גאוגרפי.
· האתר צריך להיות, עם מנגנון חכם, להפקת ברקודים התואמים שיטות שונות של קידוד, אשר נהוגות אצל ספקים.
· כדי שאתר הקופונים, יהיה מוכר מומלץ שהוא יכלול כפתורי שיתוף ברשתות החברתיות המובילות. לכל רשת חברתית כזו, יש שיטת קידוד ייחודית לה ולכן חשוב לוודא שכשלוחצים על הכפתור המוביל לאותה רשת חברתית, באמת תופיע התמונה הנכונה של המבצע, תיאור המוצר והלינק הנכון.
· בכל אתר קופונים שיש לו רמה גבוהה, צריכה להופיע תצוגה, של הדילים היומיים הקודמים שהיו בו וזאת כדי שלקוחות וספקים החדשים, יתרשמו לחיוב מן המוניטין שיש לו.
· הדבר החשוב ביותר, בנושא בניית אתר קופונים הוא העיצוב. חשוב לבחור חברה של בניית אתר קופונים או אדם פרטי, שיעצבו את האתר, באופן אשר יגרום לו לבלוט ולהיות יותר מושך לעין מאתרי קופונים אחרים.
לסיכום
בניית אתר קופונים, על ידי חברה רצינית לבניית אתרים, פרסום מסיבי ברשתות החברתיות השונות, ובכל הרשת, הגדלה ועדכון מתמיד של דילים יומיים ודילים לקניה קבוצתית, ופעילות קידום נוספות, יביאו את אתר הקופונים שלכם, להיות פופולארי, בשוק אתרי הקופונים בישראל ומי יודע, אולי גם בשאר העולם.
המאמר נכתב ביוזמת חברת Dreamview המציעה שירותים של בניית אתר קופונים ו – בניית חנות וירטואלית