עם הדינמיות של המדיה ותרבות הצריכה, משתנה העולם שלנו באופן מתמיד גם בכל הקשור בפרסום.
הפרסום והשיווק הקלאסיים נדחקים הצידה ומפנים את מקומם לאסטרטגיות מתקדמות ומתוחכמות יותר. יותר פרסום באינטרנט , יותר פרסום ויראלי וחברתי, יותר פרסום עקיף בצורת "תוכן שיווקי" ובקיצור- הרבה יותר יצירתיות ויצריות.
במקביל לדינמיות בתחום כולו מתרחש גם מהלך מעניין בשוק משרדי הפרסום. משרדי הבוטיק הקטנים מתחילים לצבור תאוצה ולנגוס בפלחי השוק שעד כה רק המשרדים הגדולים והעוצמתיים נגעו בו.
משרדי פרסום - דברים טובים באים באריזות קטנות
למה זה קורה? יכול להיות שגם מהלך זה קשור לעובדה שהלקוחות מאסו בקמפיינים קלאסיים שעובדים לפי הדגם- גדול יותר- טוב יותר. כמה שתצעק יותר חזק- ישמעו אותך יותר. המודל הזה כבר לא תופס בפרסום וגם הלקוחות מבינים את הצורך בלמצוא משרד יצירתי ויצרי שחושב מחוץ לקופסא ובאופן טבעי למשרדים הקטנים יש יותר חופש מחשבה ורצון להעז ולהפתיע.
מה היתרונות של משרד פרסום בוטיק?
בפניה אל משרדי פרסום קטנים ואינטימיים יותר מקבל הלקוח חווית שירות אחרת לגמרי. אם במשרד פרסום גדול מתקשר מולו תקציבאי זוטר, הרי שכאן יש לו קשר עם כל בעלי התפקידים במשרד והוא מרגיש לא רק כ"תיק" על מדפי המשרד אלא מקבל יחס הרבה יותר אישי ומסור.
משרד פרסום גדול כבר מקובע בדרך עבודתו ואין לו צורך ורצון להתאמץ ולחשוב מחוץ לקופסא, על הלקוח להתאים עצמו למשרד ולא להפך. במשרד בוטיק יש מקום ללקוח להביא עמו את דרך החשיבה , הרצונות והצרכים שלו ולמשרד יש גמישות רבה יותר ויכולת להיות הרבה יותר יצירתי.
לקוחות שמחפשים יחס מסור, העזה, ייחוד ומקצוענות ימצאו זאת הרבה פעמים דווקא במשרדים הקטנים והצעירים.