התקדמות המדיה הדיגיטלית הפכה את עולם התוכן והשיווק לעסקים למגוון יותר ויותר. אם בעבר עיקר הפרסום הוויזואלי התמקד בפרסומות בטלוויזיה או בשלטי חוצות, כיום קיים היצע שיווקי תחרותי וזמין לכולם המבוסס על רשת האינטרנט. הפקת סרט תדמית מוצלח יכול להקפיץ את העסק או האתר שלכם קדימה וכל זה בעלות משתלמת וכדאית.
מיקוד והתאמת קהל יעד
המרכיב השיווקי החשוב ביותר כאשר באים להפיק סרטי תדמית הינו פניה לקהל היעד הנכון. עסק אשר מעוניין לפרסם את המוצר או השירות ברשת צריך לחשוב על פניה לא שגרתית ומעוררת צורך על מנת למשוך את הקהל ולהשאירו באתר. אם סרט התדמית הינו חלק ממגוון כלי שיווק קיימים באתר עליו להיות תמציתי וקולע. אם מדובר בהפקת סרטי תדמית לקהל מסוים ( כנסים , תערוכות , קורסים ) , מומלץ לערוך את הסרט באופן מעמיק יותר שיעביר מסר ברור גם אם הסרט ארוך יחסית או פחות קצבי ומושך. בשורה התחתונה, הפקת סרטי תדמית ללא מיקוד ואפיון של קהל מוגדר על פי מס' פרמטרים מגוון עלול להוביל לבזבוז תקציב השיווק.
היכן מומלץ לפרסם את סרטי תדמית ?
הפרמטרים העיקריים המשפיעים על כדאיות שיווק סרטי תדמית הן עלות הפרסום וכמות החשיפה לקהל. כיום ניתן להגיע לחשיפה גבוהה מאוד באמצעות פרסום ב YouTube או facebookאשר נחשבים לאתרים בעלי תוכן וויזואלי מהנצפים ביותר בשוק. פרסום סרטי תדמית באתרים אלו נחשב זול משמעותית מפרסום רגיל בטלוויזיה ולכן משתלמים יותר לעסקים אשר מוגבלים מבחינה תקציבית. הפקת סרט תדמית ממוקד בעלות נמוכה מהווה כלי שיווקי מצוין אשר יכול לשמש את העסק לתקופה ארוכה יחסית וכך לחסוך בעלויות השיווק