אם אתם עסק חדש, או עסק קיים, ואתם רוצים להגדיל את מספר הלקוחות שלכם, אתם צריכים להתחמש בתותחים הכבדים, ובפרט אם אתם בתחום שיש בו הרבה תחרות, כמו עסקי מסעדנות, נדלן, אינטרנט וכדומה.
בעזרתם של משרדי פרסום אתם יכולים להיכנס לשוק בפעם הראשונה בצורה מסודרת, וגם טובה יותר, ואתם יכולים גם לעדכן את העסק שלכם, במידה ואתם עסק קיים ופועל, אפילו אם זה עסק ותיק ומוכר.
משרדי פרסום טובים, ולפעמים אף חיוניים, לא רק כדי ליצור פרסום נכון לעסקים, אלא גם כדי למתג את העסק, ובעצם לבנות את כל הבסיס לפרסום של העסק. בדיוק לשם כך הרבה מהמשרדים מגייסים אנשי עיצוב גרפי וארט, כדי שאלה יוכלו לטפל בלקוחות טרם מתחילים לעבודה על הפרסום עצמו.
אם כן, לפני שבוחרים איך ואיפה לפרסם את העסק, צריך למתג אותו. מיתוג חברה ועסק הוא תהליך לא מורכב אבל מאתגר מאוד, משום שצריך לקחת בחשבון לא רק את מה שבעלי החברות והעסקים שמים עליו דגש, אלא גם את מה שישפיע בצורה הנכונה על קהל הצרכנים, תוך כדי שבוחנים את המיתוג של עסקים מתחרים.
מיתוג חברה הוא בעצם הפנים של החברה, ולא רק שהמיתוג משפיע על כל מה שקשור לפרסום שלה, הוא מה שמבליט אותה לעומת חברות מתחרות. אפשר לשים דגש על איכות או על מחיר, על שירות טוב יותר או אולי היצע מגוון יותר, וכן הלאה, העיקר להעביר לקהל היעד את הדברים החיוביים והחשובים ביותר בעסק.
כאמור, פרסום עסק מבוסס על המיתוג שלו. ברגע שיודעים איזה מסרים רוצים להעביר לקהל היעד, אפשר להתחיל לבנות אתר אינטרנט, לעצב קטלוגים, לעצב מודעות למגזינים וכדומה. הרבה יותר קל לטפל בפרסום של העסק כשהמיתוג כבר בוצע, אבל האתגר הוא לשמור על שפה עיצובית אחידה וברורה בכל מודעה, כרזה, קטלוג וכן הלאה. הדרך הכי טובה להימנע מטעויות היא לתת למשרד פרסום אחד לעשות את כל העבודה- גם מיתוג וגם פרסום, במקום לתת למישהו אחד או למשרד אחד למתג ולעצב את העסק ולמשרד אחר לתת לטפל בפרסום.