פרסום מודעות דרושים בעיתון
כאשר פונים לעיתון לפרסום מודעות דרושים ,המעסיק תלוי בלוח זמני העיתון ובכמות תווים נמוכה יותר לעומת לוחות דרושים אולפרי כמו כןהמעסיק הפוטנציאלי תלוי בזמני התפוצה של העיתון במקרים רבים העיתון מופץ אחת לשבוע או פעמים בשבוע ,מה שעלול לפגוע בחשיפה של הצעת העבודה ,לוחות דרושים אולפרי באינטרנט מציע פרסום אפטיבי יותר משום זמינותו בכל ימי השבוע
ובכל שעות השבוע.
גיוס באמצעות לוחות דרושים אולפרי האינטרנטי .
לוחות דרושים אולפרי מציע למעסיקים פרסום מודעות דרושים חינם וחיים ארוכים יותר של מודעתו
במקרה וברצונו לשנות את תחום המשרה ואף לשנות את מיקום המשרה בחלק העליון של האתר
ובכך האדם אשר מחפש עבודה מבין שהמודעות ההעליונות הם מודעות זמינות אשר מחפשות מעומדים
כמוכן לוחות דרושים אולפרי אינו גובה תשלום מהאדם אשר מחפש עבודה .
פרסום באמצעות שלט
במקרים רבים ישנם מקומות עבודה אשר כותבים דף מודפס ובאו מפורט פרטי המשרה ,תפקיד המוצע ואיש הקשר אשראליו צריך לפנות ,בחלק מהמקרים רבים הדבר יעיל אך חסרונו בכך שאין את החשיפה המתאימה כמו בלוחות דרושים אולפרי
האינטרנטי .
פנייה לגיוס עובדים דרך כח אדם.
אפשרות גיוס עובד דרך כח אדם יוצרת עוגמת נפש לעובד לאחר שהוא מבין שתנאי משרתו או שכרו נשחקו עקב כך שפנה לכח אדם ,כיום עדין שומעים על מקרים של שחיקה עקב שימוש בכח אדם ,בלוחות דרושים אולפרי האינטרנטי אין צד שמצפה לקבלת תשלום עבור שירותי הגיוס של העובדים וכך העובד יכול לדעת שכול עוד המודעה אינה של כח אדם המעסיק שפרסם את המודעה בלוחות דרושים הוא המעסיק אשר יתן לו את תנאי העבודה הקיימים בשוק .