לכל עסק יש מטרה אחת בלבד, והיא להגדיל את הרווחים, עוד ועוד, עד אשר העסק מגיע לשיא שלו, וברגע הזה המטרה היא לשמור על המיקום והמעמד וכמובן, על הרווחים הגבוהים.
בעזרת סרטונים פשוטים אך מתוחכמים, כל עסק מכל תחום יכול להגדיל את הרווחים שלו. השאלה היא מה מטרת הסרטון- האם רוצים לעורר או להגדיל חשיפה של העסק או ליצור עניין במוצר חדש של העסק שעולה למדפים?
יש שני סרטונים שכל עסק צריך להכי, והם: סרט תדמית וסרט מוצר. מי שאינו מגיע מתחום הפרסום ועולם העסקים לא יודע ממש להבדיל בין את הסרטים האלה. אבל, יש בין שני הסרטים האלה הבדל גדול מאוד.
המטרה של סרט תדמית לעסק היא ליצור מודעות או חשיפה מחדש לעסק. הסרט שימושי במקרים שבהם העסק סופג ירידה ברווחים או כאשר הוא עובר מיתוג מחדש, והוא רוצה להציג את עצמו בפני קהל הצרכנים.
סרט מוצר הוא סרט שהמטרה שלו היא להציג מוצר חדש של העסק וליצור בו עניין.
אם כן, ההבדל הוא מאוד פשוט, סרט תדמית מתייחס לכל העסק בעוד שסרט מוצר מתייחס למוצר ספציפי. אפשר לומר שסרט מוצר הוא סוג של סרט תדמית, כי הוא מתייחס לחלק מסוים של העסק בכללותו.
סרט תדמית לעסק וסרט מוצר יכולים שניהם לבוא בשתי צורות אחרות. הכל תלוי בקהל שעבורו הם מופקים. אם מדובר בקהל צרכנים, הסרט צריך לשכנע אותם לקנות מהעסק, אם זה את המוצר הספציפי שמפורסם או כל מוצר אחר שהעסק משווק. במקרה הזה, הסרטים צריכים להיות מבדרים ומסקרנים, ולא לחשוף את כל הקלפים אלא רק את היתרונות. אם מדובר במשקיעים פוטנציאליים, הסרטים צריכים להיות עניינים, והם חייבים לכלול גם את החסרונות או את הבעיות שיש במוצר, ודרכים לפתור את זה, כי השקעה מבלי לדעת את החסרונות היא השקעה עיוורת ולא הוגנת!
אם לכם יהיה עסק בעתיד, תדעו שהכל מתחיל מפיתוח של מוצר, ואם במקרה אין לכם את ההון כדי לייצר ולשווק את המוצר, תוכלו להפיק סרט מוצר כדי למשוך משקיעים פוטנציאליים. הסרט הזה או סרט תדמית לשכנוע קהל הצרכנים לא מחייבים תקציב גדול, ולכן הם שיטת הפרסום והשיווק הכי טובה.